اخبار بیمه / شناسه خبر: 192463 / تاریخ انتشار : 1403/1/29 14:28
|

بررسی عملکرد بیمه دانا در سال ۱۴۰۲

بیمه دانا در دو سال گذشته ، رشدی حدود ۳۰۰درصدی را در تولید حق بیمه تجربه کرده است. این شرکت در بهمن ۱۴۰۰ حدود ۷۷ هزار میلیارد ریال حق بیمه فروخت .

بیمه ای ها /بیمه دانا در سالهای اخیر رشد عملکردی مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است و توانست در حوزه های مختلف عملکرد درخشانی را رقم بزند .

بررسی ها نشان می دهد بیمه دانا در سال گذشته توانسته با بهره گیری از الگو های متفاوت طرح های متنوعی از جمله رونمایی از طرح سفیران فرهنگی با هدف ارتقاء ضریب نفوذ بیمه در کشور، بهره برداری از هوش مصنوعی تا موفقیت در مسئولیت اجتماعی را اجرایی کند. 

این شرکت بیمه ، بر اساس طرح سفیران فرهنگی، حدود ۱۶ میلیون نفر دانش‌آموز کشور تحت عنوان سفیران فرهنگی کمک می کند تا با مشارکت در امر بازاریابی بیمه، کمک کنند ضمن تقویت پیوند صنعت بیمه با مدارس، ضریب نفوذ بیمه را در کشور ارتقاء دهند.

از سوی دیگر  بیمه دانا در سومین دوره جشنواره روابط‌عمومی و مسئولیت اجتماعی (برند خوب)، موفق به دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه‌ی انجمن بین المللی روابط‌عمومی شد.

این اقدامات در کنار تقدیرنامه ها و تفاهم نامه و قراردادهای جدید سبب شد تا شرکت عملکرد خوبی را در صورت های مالی خود به نمایش بگذارد./مهر

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/192463

کلیدواژه

بیمه

بیمه دانا

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها