اخبار بیمه / شناسه خبر: 162424 / تاریخ انتشار : 1403/1/20 11:33
|

تکریم و معارفه مدیرعامل بیمه سینا

آیین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید شرکت بیمه سینا برگزار شد.

بیمه ای ها / به گزارش روابط عمومی،در این مراسم که با حضور امیر محمدرحیمی مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا و مدیران ارشد بیمه سینا برگزار شد، عبداله سلطانی ثانی مدیرعامل سابق بیمه سینا با اشاره به مشکلات این شرکت در بدو ورود وی در سال ۱۴۰۰ گفت: خوشبختانه با تلاش همه همکاران توانستیم از مشکلات عبور کنیم و در پایان سال ۱۴۰۲ از زیان انباشته خارج شویم.

وی با اشاره به ظرفیت فنی و نیروی انسانی متخصص بیمه سینا تصریح کرد: بیمه سینا توانمندی بالایی دارد و باید با اصلاح پرتفوی و انجام افزایش سرمایه در سال جدید به جایگاه‌های بهتر دست یابد.

حسن صنعتی سرپرست جدید بیمه سینا نیز در این جلسه بیان داشت : در این دوره تلاش کردیم تا در هیئت مدیره همسو با مدیران اجرایی به حرکت بهتر و روانتر فعالیتهای شرکت کمک کنیم

وی ضمن سپاس از مدیرعامل هلدینگ سینا به دلیل اعتماد و سپردن سرپرستی شرکت به وی تصریح کرد: در این دوره باید تلاش کنیم توازن را در پرتفوی شرکت برقرارکرده و در رشته‌های سودآور حضور موثرتری داشته باشیم.

صنعتی، توجه ویژه به درخواستهای بیمه‌گزاران و پیگیری و رفع مشکلات شبکه فروش را از جمله مسائل با اهمیت دانست و ادامه داد: در صورتی که افزایش سرمایه شرکت به نتیجه برسد، فرصت بسیار خوبی برای توسعه فعالیتها ایجاد خواهد شد.

وی درپایان، ضمن قدردانی از مدیرعامل و تیم سابق مدیریتی برای ایشان آرزوی توفیق کرد.

طبق این گزارش، امیر محمدرحیمی مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا در ادامه جلسه با اشاره به ۷ محور تحول در برنامه ۵ ساله شرکت بیمه سینا افزود: هریک از این محورها شامل اقداماتی است که باید به دقت انجام شود.

وی افزود: آنچه برای آینده شرکت مهم است و از آن انتظار داریم این است که بیمه سینا در تراز یک شرکت بیمه برتر باشد و به قول ریاست محترم بنیاد مستضعفان، متمایز و متفاوت از رقبا در بازار ظاهر شود.

محمدرحیمی ضمن قدردانی از زحمات مدیرعامل بیمه سینا به عنوان مدیر پرتلاش و دارای سلامت نفس گفت: طبیعی است فردی با چنین ویژگیهایی با پیشنهادهای شغلی بسیاری مواجه است و برای ایشان آرزوی موفقیت داریم.

مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا درادامه از آقای حسن صنعتی برای قبول سرپرستی بیمه سینا در دوره فعلی تشکر کرد و از مدیران ارشد این شرکت خواست تا در این دوره با وی همکاری و اهتمام لازم را داشته باشند.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162424

کلیدواژه

بیمه آسیا

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها