اخبار بیمه / شناسه خبر: 182427 / تاریخ انتشار : 1403/1/21 10:51
|

چهارمین نشست شورای مدیران بیمه ایران برگزار شد

شورای مدیران بیمه ایران با حضور مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره و مدیران ستادی با رویکرد تبیین برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۳ در سالن جلسات ساختمان مرکزی بیمه ایران برگزار شد.

بیمه ای ها /محمد رضا کشاورز مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمه ایران  در این نشست با تشکر از زحمات مدیران و پیشکسوتان بیمه ایران در تاریخ ۸۸ ساله شرکت  و با ابراز خوشحالی از حضور مجدد در بیمه ایران،،با تاکید بر تمدن سازمانی بیمه ایران و اصالت و شخصیت سازمانی این شرکت به لزوم همدلی  و انسجام سازمانی جهت خلق دستاوردهای جدید اشاره کرد.

وی با طرح این سوال که چه کنیم که در حوزه حکمرانی شرکت شرایط بهتر از قبل داشته باشیم گفت:باید رو به جلو حرکت کنیم .یا کاری را انجام ندهیم یا با تمام وجود به آن بپردازیم. باور دارم ظرفیتهای بسیار خوبی در تمدن سازمانی بیمه ایران وجود دارد .بیمه ایران میتواند مرجع صنعت بیمه در خیلی از حوزه ها باشد.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در شرکتهای بیمه ای اظهار داشت:ارزش افزوده شرکتهای بیمه گر افرادی هستندکه در آن شرکت کار میکنند.من با یک امید و انگیزه به بیمه ایران آمدم و این امید و انگیزه همکاران و مدیران بیمه ایران می‌باشند. اعتقاد دارم احترام در بیمه ایران باید نهادینه شود و حرمت افراد و شخصیت آنها باید محفوظ بماند. کارکنان ارزشمند، هستند که می‌توانند برای سازمان خود ثروت تولید کنند. باید به نقاط قوت خود توجه بیشتری داشته باشیم و نقاط قابل بهبود را بهبود ببخشیم.
وی تاکید کرد: مسائل بیمه ایران را بیشتر نرم افزاری میدانم و میتوانیم با گفتگو و همدلی این مسائل را حل کنیم.به همین جهت بر لزوم بازنگری آیین نامه ها و دستورالعمل ها با رویکرد نظم دهی و سرعت بخشی در انجام امور تاکید دارم.
شایان ذکر است اعضاء هیات مدیره هم در این نشست  با تشکر از همدلی همکاران نقطه نظرات خود را در خصوص اداره امور شرکت مطرح نمودند.
شورای مدیران بیمه ایران با هدف تبادل نظر مدیریت ارشد شرکت با مدیران ستادی و انسجام بیشتر برای رسیدن به اهداف سازمانی  با دبیری اداره کل روابط عمومی برگزار میگردد./ایسنا

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/182427

کلیدواژه

بیمه ایران

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها