اخبار بیمه / شناسه خبر: 162402 / تاریخ انتشار : 1403/1/16 15:37
|

رشد ۳۹ درصدی فروش بیمه معلم با تمرکز بر متنوع سازی پرتفوی

شرکت بیمه معلم با تغییر ریل اساسی در سطح مدیریت خود توانسته است در ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۲ از محل فروش حق بیمه ملغ ۷/۵ همت درآمد داشته باشد .

بیمه ای ها / به گزارش روابط عمومی،بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال، روز‌های خوش شرکت بیمه دی با طاهر موهبتی و تیم اجرایی ایشان در این شرکت بیمه‌گر در حالی ادامه دارد که این شرکت بیمه‌ای توانسته است طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۶،۰۶۲،۳۸۵ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل خود ۴۸ درصد افزایش داشته است.

بیمه دی در ماه اسفند تراز مثبت ۶۲ درصد را ثبت نموده است. بیمه دی با نماد ودی با سرمایه ثبت شده ۵/۹۵۰/۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۱۱ ماهه سال مالی منتهی به پایان اسفند ماه ۱۴۰۲ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۷۰،۹۸۲،۷۵۵ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷۹ درصد افزایش داشته است. بیمه دی طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۴۴ درصد را ثبت نموده است. بیمه دی در سال ۱۳۸۳ با اخذ مجوز رسمی از بیمه مرکزی در اداره ثبت شرکت‌های تهران به منظور ارائه خدمات بیمه‌ای در رشته‌های مختلف به ثبت رسید.

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162402

کلیدواژه

بیمه معلم

شرکت‌های بیمه‌ای

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها