بیمه درصنعت / شناسه خبر: 192498 / تاریخ انتشار : 1403/2/4 12:39
|

اتصال بیمه‌های تکمیلی به سامانه‌های بیمه در راستای حذف کاغذبازی‌

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه سلامت میانبرها را با همکاری وزارت بهداشت ایجاد می‌کند و برای این منظور مسیرها و همچنین اطلاعات لازم را ارائه کرده است.

بیمه ای ها /حذف نسخه کاغذی برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی بار‌ها مطرح شده است و زمان عملیاتی شدن آن را یکم اسفند اعلام شد؛ اما یکی از شهروند خبرنگاران ما با ارسال پیام از عدم حذف کاغذبازی در بیمه‌های تکمیلی خبر داده است.

در همین خصوص محمد ناصحی٬ مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: بیمه تکمیلی اقدامات خوبی را در زمینه حذف عملیات کاغذی کرده است و بیمه‌های تکمیلی از اسفند سال گذشته گام‌های موثری را در این خصوص برداشته اند. 

او بیان کرد: حذف کاغذبازی‌ در بیمه تکمیلی یک کار بزرگ محسوب می شود و به تازگی بیمه‌های تکمیلی در حال اتصال به سامانه‌های سازمان بیمه سلامت هستند.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بسته های بیمه تکمیلی متنوع هستند و از این جهت حذف کاغذ بازی و انجام امور به صورت الکترونیکی کاری سخت است. 

ناصحی تاکید کرد: در حال حاضر رفع کاغذ بازی بیمه تکمیلی به دلیل گستردگی خدمات و بر خط شدن ارائه خدمات، زمان‌بر خواهد بود.

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران ادامه داد: بیمه سلامت میانبرها را با همکاری وزارت بهداشت ایجاد کرده است و مسیرها و همچنین اطلاعات لازم را ارائه کرده و در این خصوص مسئله ای وجود ندارد./باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/192498

کلیدواژه

بیمه تکمیلی

حق بیمه قرارداد

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار