اخبار بیمه / شناسه خبر: 162384 / تاریخ انتشار : 1403/1/14 13:11
|

آیین تکریم و معارفه مدیر عامل بیمه ایران برگزار شد

آیین معارفه محمدرضا کشاورز به عنوان مدیر عامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران و تکریم حسن شریفی روز ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ در سالن جلسات ساختمان مرکزی این شرکت برگزار شد.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی،در این مراسم که با حضور شریف زاده، معاون بورس، بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی، علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی ج.ا.ا، اعضای هیات عامل بیمه مرکزی، اعضای هیات مدیره و معاونان بیمه ایران و مدیران کل ستادی  بیمه ایران برگزار شد از خدمات حسن شریفی، مدیر عامل و رئیس هیات مدیره سابق تقدیر و محمدرضا کشاورز به عنوان مدیر عامل جدید معرفی شد.

حسن شریفی در سخنرانی خود ضمن تقدیر و تشکر از همراهی و خدمت بی منت ۲۷ ماهه همکاران خود و آرزوی توفیق برای مدیر عامل جدید، به اهم اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود از جمله دستاوردهای فنی بی نظیر و دستیابی به ۷۰ همت علیرغم وجود موانع و‌ محدودیت‌ها، توسعه چشمگیر خدمات الکترونیک و برخط، بهبود فرآیندهای مالی، ارتقای امکانات رفاهی همکاران و دستاوردهای حقوقی ویژه و فرآیندهای نوین در حوزه امور استانها و نمایندگی‌ها اشاره کرد.
محمدرضا کشاورز با قدردانی از کوشش‌‌های یکایک کسانی که از ابتدا، «تمدن سازمانی ۸۹ ساله بیمه ایران» را شکل دادند ابراز امیدواری کرد در دوره پیش رو بیمه ایران با اتکا به نیروی انسانی متخصص و دلسوز و شبکه فروش با تعصب، رضایت ذینفع اصلی شرکت یعنی مشتریان را کسب کند.
کشاورز همدلی، انسجام و توجه عمیق به اصول و موازین حرفه‌ای را کلید اصلی دستیابی به دستاوردهای ارزشمند در تمدن ۸۹ ساله بیمه ایران دانست و گفت: «رویکردهای جدید و برنامه پیش روی شرکت را به زودی اعلام می‌کنم و امیدوارم در این مسیر وزارتخانه، بیمه مرکزی، همکاران و اصحاب رسانه به همراه ما باشند و به ما کمک کنند.»
علی استاد هاشمی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جایگاه ویژه بیمه ایران از جهت قدمت و وسعت و نیروی انسانی متخصص در صنعت بیمه، از خدمات راس هرم تا کلیه همکاران بیمه ایران در دوره گذشته تقدیر کرد. استاد هاشمی ضمن تاکید بر لزوم توجه به رعایت انصاف در نقدها، خصیصه ویژه شریفی را در دوره مدیریت «تلاش زیاد» دانست و برای کشاورز در دوره پیش رو آرزوی توفیق روزافزون کرد.
شریف زاده، معاون بورس، بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی نیز با تقدیر از دلسوزی و پیگیری مسائل در دوره مدیریت پیشین، سیاست‌های مورد نظر وزارتخانه را در دوره جدید را «سلامت، همدلی، توسعه سهم بازار، توسعه محصولات جدید به ویژه در حوزه‌ بیمه‌های زندگی، سودآوری، تحول دیجیتال، جذب و حفظ نیروی انسانی با کیفیت و سرمایه‌گذاری مناسب شرکت» معرفی کرد.
این مراسم با اهدای هدیه‌ای به رسم یادبود به حسن شریفی و تقدیر از وی پایان یافت.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162384

کلیدواژه

بیمه ایران

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها