اخبار بیمه / شناسه خبر: 192447 / تاریخ انتشار : 1403/1/27 11:49
|

کشاورز دنبال تمدن سازمانی در بیمه ایران

مدیرعامل بیمه ایران در آیین تکریم و معارفه معاون امور حقوقی،استانها و امورشعب و مدیرکل دفتر هیات مدیره با تشکر از زحمات مدیر‌ان گذشته شرکت گفت: تغییرات امری طبیعی در شرکتها است .

بیمه ای ها /به گزارش دریافتی از روابط عمومی بیمه ایران رئیس هیات مدیره بیمه ایران در بیان انتظارات از مدیران اشاره داشت: هدف اصلی همه افزایش عزت بیمه ایران است.پرچم بیمه ایران باید برافراشته بماند. همدلی و انسجام و نگاه مدیریت بهره ور باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

وی اضافه کرد: بیمه ایران باید نگاه کسب و کاری بگیرد. در نگاه کسب و کاری باید با خلاقیت به دنبال حل مسائل باشیم. مدیران باید فضای مشارکت همکاران را فراهم کنند. شخصیت سازمانی بیمه ایران باید در صنعت جلوه کند و زبانزد باشد.
کشاورز با اشاره به لزوم موثر بودن در تمدن سازمانی ۸۸ ساله بیمه ایران افزود: اعتقاد دارم سازمانها هم نزد خداوند روزی دارند و اگر خیرخواه همدیگر و همدل باشیم حتما نظر لطف خداوند را جلب خواهیم کرد.
مطابق گزارش دریافتی از روابط عمومی بیمه ایران در این مراسم آقایان خدامی و مونسان ضمن ابراز خوشحالی از توفیق خدمت در بیمه ایران برای تیم مدیریتی جدید آرزوی موفقیت نمودند./مهر

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/192447

کلیدواژه

بیمه ایران

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها