اخبار بیمه / شناسه خبر: 162337 / تاریخ انتشار : 1402/12/19 14:28
|

بیمه حکمت صبا وارد عصر جدیدی از فعالیت، رشد و توسعه شده است

حجت بهاری‌فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا، در پیامی فرارسیدن هفتمین سالروز تاسیس این شرکت را تبریک گفت.

بیمه ای ها / به گزارش روابط عمومی،بهاری‌فر ضمن برشمردن مهمترین مزیت‌های این شرکت و سهامداران ارزشمند آن، از سالها تلاش همه اجزا و ارکان شرکت قدردانی کرد.

در متن پیام مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا آمده است:

هر سال با فرارسیدن روز ۱۸ اسفندماه که همزمان با تولد و تاسیس شرکت بیمه حکمت صبا است، در روزهای پایانی سال و در آستانه حلول بهار طبیعت و نوروز وظیفه خود می‌دانم این روز مهم را به تمام کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش، مدیران فعلی و پیشین، سهامداران ارزشمند و تمام کسانی که طی ۷ سال اخیر در مسیر تاسیس و تثبیت و رشد و بالندگی شرکت بیمه حکمت صبا نقش آفرینی کرده‌اند، تبریک عرض نموده و به نوبه خود از همه آنان تشکر و قدردانی نمایم.

امروز که ما متصدی امور اداره این شرکت عزیز هستیم ، به خود می‌بالیم که میراثی چنین بزرگ و خوشنام در اختیارمان است.

شرکت بیمه حکمت صبا از یک سو متکی به سهامدارانی بزرگ از جمله ارتش جمهوری اسلامی ایران است که افتخار همه ایرانیان محسوب می‌شوند و از طرف دیگر بخش عمده‌ای از خدمت‌رسانی آن نیز به کارکنان و خانواده بزرگ ارتش است که واجد معنویت و عظمت برای کارکنان و مدیران شرکت به حساب می‌آید.

بیمه حکمت صبا که محصول فعالیت و تلاش افراد متعددی است، در شرایط حاضر اراده کرده با ارائه انواع محصولات و خدمات متنوع بازارهای جدیدی برای خود ایجاد کند و گستره فعالیت خود را در همه رشته‌های بیمه بگستراند.

در هفتمین سالروز تاسیس شرکت ورود به عصر جدیدی از فعالیت و رشد و توسعه حکمت صبا مورد انتظار است که امیدوارم براساس برنامه‌های طراحی شده که از چند ماه گذشته اجرای آن آغاز شده، این شرکت در موقعیت و جایگاهی که شایستگی‌ش را دارد قرار بگیرد و رضایت‌مندی از محصولات و خدمات آن زبانزد خاص و عام شود.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162337

کلیدواژه

بیمه حکمت

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها