اخبار بیمه / شناسه خبر: 162325 / تاریخ انتشار : 1402/12/16 16:10
|

معاون توسعه بازار بیمه ملت دبیر برگزیده کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران شد

بهمن سوری، معاون توسعه بازار شرکت بیمه ملت به عنوان دبیر برگزیده کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران در سال ۱۴۰۲ انتخاب شد.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی بیمه ملت، مراسم پنجاه و هشتمین سالروز تأسیس سندیکای بیمه گران ایران با حضور علی استادهاشمی رییس کل بیمه مرکزی، محسن پورکیانی دبیرکل سندیکای بیمه‌گران و مدیران عامل شرکت‌های بیمه کشور برگزار شد و دبیران برگزیده کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران در سال ۱۴۰۲ معرفی و از خدمات آنان قدردانی شد.

در این مراسم بهمن سوری معاون توسعه بازار بیمه ملت به عنوان دبیر برگزیده کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه‌گران معرفی شد.
محسن پورکیانی در حکمی از تلاش‌ها و زحمات ارزشمند و صادقانه سوری در کسوت دبیر کارگروه تخصصی شبکه فروش و بازاریابی قدردانی کرد.
وی همچنین در این حکم با اشاره به نقش به سزای کارگروه‌های تخصصی سندیکای بیمه گران ایران به عنوان اتاق فکر این نهاد صنفی در ارائه نظریه‌های کارشناسی به مراجع ذی‌ربط و اثرگذاری بر فرآیند تصمیم‌گیری کمیسیون‌های تخصصی هیئت رئیسه و شورای عمومی سندیکا، ابراز امیدواری کرده است که سوری در انجام وظایف محوله موفق و پیروز باشد.
گفتنی است، سندیکای بیمه گران ایران به عنوان بزرگترین تشکل صنفی صنعت بیمه کشور، متشکل از شرکت‌های بیمه کشور است که با هدف حفظ و توسعه منافع مشروع و مشترک شرکت‌های بیمه و ارائه خدمات بیمه‌ای بهینه به آحاد جامعه فعالیت می‌کند.
شایان ذکر است بهمن سوری طی هفت سال اخیر دبیر کارگروه تخصصی شبکه فروش و بازاریابی سندیکای بیمه‌گران بوده و در سالهای گذشته نیز به عنوان دبیر برگزیده انتخاب شده است.

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162325

کلیدواژه

بیمه ملت

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها