اخبار بیمه / شناسه خبر: 162319 / تاریخ انتشار : 1402/12/15 11:32
|

مدیرعامل البرز: با وحدت و همدلی، البرز شکوفا شد

نشست پایان سال شورای مدیران بیمه البرز با حضور مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران ستادی و به منظور بررسی عملکرد یازده ماهه شرکت برگزار شد.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل، مدیرعامل بیمه البرز در این نشست ضمن اظهار رضایت از تلاش ها و ممارست همکاران بیمه البرز در پیشبُرد اهداف شرکت و کسب دستاوردهای مهم و چشمگیر در صنعت بیمه گفت: بیمه البرز فعل خواستن را با متفاوت اندیشیدن و متفاوت عمل کردن صرف کرد و یقیناً مسیر پیشرفت بیمه البرز با اتکا به همدلی و همبستگی سازمانی کارکنان در سال آینده تکرار خواهد شد به نحوی که در بسیار از شاخص های بیمه گری خواهد درخشید.

موسی رضائی میرقائد ضمن استماع گزارش عملکرد مدیران این شرکت و بیان نقاط ضعف و قوت هر مدیریت گفت: برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل دقیق می تواند مسیر را برای شکوفایی هر چه بیشتر بیمه البرز هموارتر کند چنانچه در سال جاری نیز با برنامه ریزی مدون و حرکت در مسیر اهداف بلند مدت، نتایج قابل قبولی حاصل شد.

قائم مقام مدیرعامل نیز در این نشست با برشمردن بخش های عملیات بیمه گری و سرمایه گذاری بعنوان دو رکن اساسی شرکت و عملکرد بی نظیر بیمه البرز تا پایان بهمن اظهار داشت: از مدیران بویژه حوزه فنی انتظار می رود با ارزیابی و انتخاب ریسک مناسب و ارائه طرح های جدید مبتنی برخلاقیت و تجربه، جایگاه برتر بیمه البرز را تثبیت نمایند.

غلامرضا عزیزی همچنین تاکیدات مکرر مدیرعامل در موضوع جانشین پروری را یادآور شد و از مدیران خواست: تربیت نیروهای کارآمد و متخصص را در دستور کار قراردهند و تدابیر لازم برای روزهای بازنشستگی مدیران و کارکنان با تجربه اتخاذ شود.
در این نشست هر یک از مدیران به ارائه عملکرد خود طی سال جاری و بیان اهداف و برنامه های آتی حوزه مدیریتی خود پرداختند. 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162319

کلیدواژه

بیمه البرز

شرکت‌های بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها