اخبار بیمه / شناسه خبر: 162294 / تاریخ انتشار : 1402/12/8 12:44
|

تصویب افزایش سرمایه ۱۳۹ درصدی در مجمع عمومی فوق العاده بیمه میهن

مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام شرکت بیمه میهن ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ با حضور ۷۱ درصدی سهامداران برگزار شد.

بیمه ای ها / در این مجمع که با حضور مهدی محمودی آذر رئیس هیات مدیره، سیدهادی شیخ الاسلامی مدیرعامل و نایب رئیس هیأت مدیره و سایر اعضای هیأت مدیره شرکت برگزار شد، افزایش سرمایه ۱۳۹ درصدی، تطابق تغییرات اساسنامه شرکت برابر نمونه اساسنامه مصوب بیمه مرکزی ج. ا.ا و سازمان بورس و اوراق بهادار برای شرکت‌های بیمه با اکثریت آرا به تصویب رسید.

در مجمع فوق العاده، سید هادی شیخ الاسلامی ضمن ارائه گزارش اجمالی از وضعیت شاخص‌های مالی بیمه میهن به اهمیت دلیل ارائه پیشنهاد افزایش سرمایه ۲۰۹۰ میلیارد ریالی از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها نیز پرداخت و گفت: این اقدامات در راستای اصلاحات ساختاری شرکت بیمه میهن و به منظور توسعه و شکوفایی در دوره جدید مدیریتی و حاصل اعتماد و صبوری سهامداران است.

وی افزود: امروز سرمایه ثبتی شرکت بیمه میهن با جهش ۱۳۹ درصدی از ۱,۵۰۰ میلیارد ریال به ۳,۵۹۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.

مدیرعامل بیمه میهن در ادامه، ضمن قدردانی از حمایت‌های سهامداران و زحمات شبانه روزی کارکنان شرکت، تصمیم به افزایش سرمایه را اقدامی مثبت در راستای تأمین منافع آتی سهامداران دانست و گفت: منابع مالی جدید شرکت در طرح‌های توسعه‌ای به کار گرفته می‌شود که در نهایت منجر به کسب سود برای شرکت خواهد شد./مهر

 

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162294

کلیدواژه

بیمه میهن

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها