اخبار بیمه / شناسه خبر: 162235 / تاریخ انتشار : 1402/11/28 15:50
|

حساب و کتاب خسارت‌های بیمه دانا تا ۱۴۰۱ بسته شد

خسارت‌های پرداخت نشده که برخی بعد از گذشت سال‌ها نخ نما شده‌اند، پرونده‌های بازی هستند که به عنوان یکی از معضلات اصلی صنعت بیمه اعتماد به این قسم از مثلث مالی را با چالش روبرو کرده است.

بیمه ای ها /به گزارش روایط عمومی،در این میان پرداخت خسارت به عنوان اصلی‌ترین اقدام هر شرکت بیمه‌ای، روی دیگر سکه صنعت بیمه که حمایت است را نشان خواهد داد. بیمه دانا جزو آن دست از شرکت‌ هایی است که با پرداخت به موقع خسارت علاوه بر اعتبار بخشی به نام و برند خود موجب خوش نامی صنعت بیمه نیز شده است. این شرکت در جدید ترین عملکرد با بستن حساب و کتاب سال ۱۴۰۰ و ما قبل آن به تعهدات خود عمل کرده و پرونده های خسارت مربوطه را به سان نام خود با دانایی و درایت بسته است.

پایان خسارت تا ۱۴۰۱

طبق آمار اعلام شده، از فروردین‌ماه سال ۱۴۰۱ تا پایان دی‌ماه سال ۱۴۰۲، حدود ۹ هزارو ۵۶۷ میلیارد تومان بابت خسارت‌ بیمه‌نامه‌های صادره در سال ۱۴۰۰ و ما قبل و بازخرید بیمه‌های عمر تلفیقی سنوات گذشته، توسط بیمه دانا پرداخت شده است.

همچنین این شرکت برای دیون سال ۱۴۰۰ و پیش از آن ۳۱۹ میلیارد تومان پرداختی داشته که در مجموع موازنه میان منابع و مصارف بیمه دانا از پرداخت دیون قبل از ۱۴۰۰ به رقم ۹ هزار و ۸۸۶ میلیارد تومان رسیده است.

ثبت صدرنشینی

دستاوردهای حاصله علاوه بر آنکه کارنامه رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا را قابل قبول کرده و در سابقه فعالیت شرکت نیز نقطه عطفی است، انگیزه‌ قوی برای ادامه پرقدرت مسیر پیش روست.

تاثیری که مدیرعامل با افتخار به آن در جمع کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش استان سمنان اظهار کرد: پرونده‌های خسارت سال ۱۴۰۰ و قبل از آن، تماما تسویه و تعیین تکلیف شده است، به نحوی که شرکت در حالت ثبات و پایداری قرار دارد و امروز نه‌تنها در افزایش سهم بازار بیمه نقش‌آفرینی مثبتی داشته‌ایم، بلکه در حوزه سرمایه‌ گذاری نیز بیش از ۵۰۰ درصد رشد را رقم زده‌ایم که قابل توجه است.

جعفری همچنین به بررسی عملکرد بیمه ‌دانا در سال۱۴۰۱ پرداخته و ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های همه کارکنان ستاد، صف و شبکه فروش، از صدرنشینی این شرکت در شاخص فروش در سال ۱۴۰۱ خبر داده و افزود: سال گذشته با تولید حق بیمه‌ای در حدود ۲۱ هزار میلیارد تومان و پرداخت حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان خسارت به بیمه‌ گذاران، کارنامه درخشانی در صنعت بیمه کشور از خود به ثبت رسانده‌ایم.

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162235

کلیدواژه

بیمه دانا

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها