وی در این دوره، اصلاح پرتفوی و تغییر روش در ارائه خدمات، همسویی با استراتژیهای مدیریتی در فرآیند صدور و همچنین تسویه بیمهنامه را از جمله برنامههای در دستورِ کار شبکه فروش برشمرد و در ادامه به ارائه آمار و عملکرد شعبه نقش جهان، کارکنان و نمایندگان این شعبه پرداخت.
بابک زندی مدیر آموزش، پژوهش و توسعه نیز در این نشست ضمن تشریح سیاستهای کلی شرکت بیمه دانا، از زحمات کارکنان، نمایندگان و شبکه فروش این شعبه قدردانی کرد.
در پایان این نشست نیز طرح سفیران فرهنگی توسط هیمن رستمی از همکاران پروژه مهر دانا، تشریح و تبیین شد.