اخبار بانک / شناسه خبر: 233448 / تاریخ انتشار : 1403/7/26 12:41
|

زیرساخت‌های استفاده از ابزارهای نوین بانکی برای شرکت های فولادی در بانک شهر فراهم است

مدیرعامل بانک شهر گفت: کمک و حمایت از افزایش تولیدات مجموعه‌های بزرگ تولیدی، صنعتی و خدماتی کشور یک افتخار برای این بانک است.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی بانک شهر، سیدمحمدمهدی احمدی در دیدار با محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان به تشریح ظرفیت های بانک شهر در زمینه ارائه خدمات ارزی و تجربیات این بانک در تأمین مالی شرکت های بزرگ کشور در حوزه های مختلف پرداخت.

احمدی در ادامه با تاکید بر اینکه بانک شهر آمادگی کامل برای رفع نیازهای ارزی و ریالی شرکت‌های فولادی را دارد، عنوان کرد: این بانک با توجه به پیشتازی در ارائه خدمات ارزی و خلق محصولات جدید بانکی، توانسته است تعاملات خود را با شرکت های بزرگ تولیدی تا بالاترین سطح گسترش دهد و به عنوان حامی مهم آنان معرفی شود.

مدیرعامل بانک شهر خاطرنشان ساخت: افزایش ارتباطات با شرکت های معتبر، نظیر فولاد مبارکه را با هدف بهره مندی آنان از خدمات جدید بانکی همانند: برات کارت الکترونیک که متمایز از سایر بانک ها ارائه می شود؛ در برنامه داریم.

احمدی گفت: بانک شهر آمادگی اعطای تسهیلات و ارائه خدمات متنوع در حوزه بانکداری الکترونیک به کارکنان فولاد مبارکه و شرکت‌های زیرمجموعه را نیز دارد.

محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اصفهان نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات و حمایت های بانک شهر از واحدی تولیدی کشور، اظهار امیدواری کرد: با گسترش تعاملات، بانک‌ها و شرکت های بزرگ تولیدی بتوانند دست در دست یکدیگر شرایط توسعه پایدار کشور را فراهم سازند.

این گزارش می افزاید؛ در پایان این دیدار میان مدیران عامل فولاد مبارکه اصفهان و بانک شهر تفاهمنامه همکاری مشترک به امضاء رسید.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/233448

کلیدواژه

بانک شهر

بانک

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها