بیمه درصنعت / شناسه خبر: 222689 / تاریخ انتشار : 1403/3/27 12:48
|

حفظ سهم بازار و‌ تلاش برای افزایش سهم بازار استراتژی مورد تاکید بیمه ایران است

معاون حقوقی ،هماهنگی امور استانها ،شعب و نمایندگی های بیمه ایران ، حفظ سهم بازار و‌ تلاش برای افزایش سهم بازار را استراتژی مورد تاکید بیمه ایران عنوان کرد .

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی ،"امیر رضا نعمت اللهی" روز چهارشنبه در همایش"همدلی برای موفقیت "ضمن تمرکز بر افزایش سهم بازار بیمه ایران،بر داشتن ترکیب بهینه پرتفوی و تمرکز شرکت بر توسعه و فروش بیمه های زندگی و همچنین ضرورت فعالیت بیشتر در سایر رشته های بیمه ای تاکید نمود و خاطر نشان کرد به منظور تحقق این موضوع بایستی هدفگذاری نمود و براساس آن نیز برنامه عملیاتی داشت  و بر اجرای آن نیز نظارت داشت.

وی با تشریح اقدامات و برنامه های  سه اداره کل زیرمجموعه معاونت متبوع خود از تلاش برای ایفای نقش موثربرای تحقق سیاست‌های مدیرعامل خبر داد.

نعمت اللهی  توانمند سازی نمایندگان بیمه ایران را یک برگ برنده در بازار رقابتی دانست و از برنامه ریزی  برای افزایش رضایتمندی و توانمندی آنها خبر داد.

وی در پایان سخنان خود ،ضمن تاکید بر ضرورت همنوایی تمامی ارکان سازمان برای تحقق اهداف و استراتژی تبیین شده، همدلی و اتحاد را رمز موفقیت شرکت در این تغییر مسیر دانست.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/222689

کلیدواژه

بیمه ایران

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها