بیمه درصنعت / شناسه خبر: 222673 / تاریخ انتشار : 1403/3/23 13:18
|

سخنگوی دولت مطرح کرد؛ مصوبات بیمه‌ای درباره خسارات

بهادری‌جهرمی گفت:بااصلاحی که در آیین‌نامه اجرایی قانون بیمه اجباری تصویب شد،از این به بعد خسارت‌هایی که منجر به کسر قیمت و یا اُفت قیمت می‌شود، مشمول خساراتی قرار گرفت که بیمه‌گر مکلف به پرداخت آن است

بیمه ای ها /علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران درخصوص مصوبات هیئت وزیران عنوان کرد: برای اولین‌بار آزمون عمومی استخدامی معلولان برگزار شد و مسیر توسعه عدالت در جذب، دنبال می‌شود‌.

وی افزود: تا امروز سیزده آیین‌نامه تکلیفی بودجه امسال به تصویب رسیده است. آیین‌نامه ساماندهی نحوه هزینه کرد تبلیغات و فعالیت‌های رسانه‌ای در دستگاه‌های اجرایی به تصویب رسید تا تنطیم‌گری در این زمینه وجودت داشته باشد.

سخنگوی دولت بیان کرد: هم‌چنین دولت با اصلاح آیین‌نامه اجرایی اصلاح مقررات صادرات و واردات موافقت کرد. با این آیین‌نامه تجارت خارجی تسهیل شده و تشریفات در بنادر و گمرکات تسهیل می‌شود.

بهادری‌جهرمی اظهار داشت: با اصلاحی که در آیین‌نامه اجرایی قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثابت تصویب شد، از این به بعد خسارت‌هایی که منجر به کسر قیمت و یا اُفت قیمت وسایل نقلیه موتوری می‌شود، مشمول خساراتی قرار گرفت که بیمه‌گر مکلف به پرداخت آن می‌شود‌ و شرکت بیمه‌گر حق ندارد حق بیمه بیشتری برای این دریافت کند‌./تسنیم

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/222673

کلیدواژه

بیمه شخص ثالث

دولت سیزدهم

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها