بیمه درصنعت / شناسه خبر: 222666 / تاریخ انتشار : 1403/3/22 10:17
|

کسب نمره قبولی بهره وری در کارنامه بیمه مرکزی

نهادهای دولتی به عنوان بازوی حاکمیت با پیگیری اهداف عمومی و توسعه‌ای و تلاش در مسیر بهبود کارایی و اثربخشی در ارائه خدمات و تحقق اهداف تعیین شده به ارتقای بهره‌وری و افزایش بازدهی کمک می کنند.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی،علی کرم پور حقیقی معاون راهبری عمومی اجتماعی سازمان ملی بهره‌وری با اعلام این مطلب افزود: بهبود فضای کسب و کار و فرایندهای درون بنگاهی در کنار هم می تواند زمینه های رشد بهره‌وری را فراهم کند که نهاد ناظر صنعت بیمه در این خصوص کارنامه قابل قبولی دارد.

 وی اظهار داشت: با عنایت به نقش بی بدیل بهره‌وری در حوزه بهبود عملکرد دولت و رشد شاخص‌های اقتصادی، سازمان ملی بهره‌وری ایران برای نخستین بار نسبت به تعیین کارنامه بهره‌وری سال ۱۴۰۲ بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران اقدام کرده است.

 کرم پور با اشاره به این مطلب که بهره‌وری، ریشه در دل بنگاه‌های اقتصادی و سازمان‌های دولتی دارد و برآیند و تجمیع محاسباتی آن در سطح ملی و اقتصاد کلان نمود پیدا می کند، خاطرنشان کرد: رشد بهره‌وری محور از تمرکز بر توسعه فناوری، بهینه‌سازی فرآیندها و ساختارها حکایت دارد.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای بهره وری در نهادها و شرکت های دولتی، شاخص های موثر در محاسبه نمره بهره وری بیمه مرکزی را تبیین و به مقایسه وضعیت بهره وری این سازمان در قیاس با گروه شرکت های دولتی خدمات مالی پرداخت.

 در ادامه این نشست دکتر علی بنیادی نائینی و مجتبی حیدری _ اعضای هیات عامل بیمه مرکزی _ نیز با قدردانی از تلاش همکاران سازمان در کسب جایگاه مناسب بهره وری بیمه مرکزی، همکاری و همراهی بیشتر سازمان بهره وری را برای بهبود بهره وری سازمانی در سال جدید خواستار شدند.

شایان ذکر است سطح بهره‌وری تعیین شده برای بیمه مرکزی با توجه به زمینه ماموریت های اصلی سازمان رگولاتوری و نظارت بر امر بیمه گری در ایران و تنظیم و تعمیم امور بیمه در کشور، بسیار مناسب و قابل قبول ارزیابی شد.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/222666

کلیدواژه

بیمه مرکزی

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها