اخبار بیمه / شناسه خبر: 132009 / تاریخ انتشار : 1402/10/19 08:30
|

خبر خوش برای سهامداران بیمه دی/ رشد ۷۸ درصدی حق بیمه تولیدی بیمه دی

گزارش ماهانه شرکت بیمه دی در حالی روی کدال رفت که حاکی از رشد ۷۸ درصدی حق بیمه تولیدی این شرکت بیمه ای در آذرماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی ،گزارش عملکرد ماهانه منتهی به پایان آذرماه ۱۴۰۲ بیمه دی روی سامانه کدال منتشر شد. این گزارش، شامل اعداد و ارقام جالبی برای سهامداران این شرکت بیمه ای است.

عملکرد بهاری دی با جهش در فروش حق بیمه

شرکت بیمه دی طی عملکرد ۱ ماهه منتهی به ۱۴۰۲/۰۹/۳۰ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۴,۶۹۶,۴۳۱ میلیون ریال کسب کرد. این میزان فروش حق بیمه در آذرماه ۱۴۰۲ نسبت به عملکرد یک ماهه مشابه سال قبل ۷۸ درصد افزایش داشته است.

تراز مثبت ودی در آذرماه ۱۴۰۲

شرکت بیمه دی در این ماه تراز مثبت ۵۷ درصد را ثبت کرده است که نشان از آینده درخشان این شرکت است.

افزایش ۸۰ درصدی فروش حق بیمه در سال مالی جدید

ودی با سرمایه ثبت شده ۵,۹۵۰,۰۰۰ میلیون ریال طی عملکرد ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ از محل فروش حق بیمه مبلغ ۱۵۶,۴۲۸,۸۳۳ میلیون ریال درآمد داشته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۸۰ درصد افزایش داشته است. این در حالی است که شرکت طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۹۷ درصد را ثبت کرده است.

پیشی گرفتن حق بیمه تولیدی دی از خسارت ها

حق بیمه صادره بیمه دی از ابتدای سال مالی تا پایان ۳۰ آذرماه ۱۴۰۲ در مقایسه با حق بیمه صادره نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۸۷۰۰ میلیارد تومان بوده به ۱۵ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده که رشد ۸۰ درصدی داشته است. این موضوع در حالی اتفاق افتاده که خسارت پرداختی این شرکت بیمه ای از ابتدای سال جاری تا ۳۰ آذرماه نسبت به سال گذشته از ۴۸۵۰ میلیارد تومان به ۷۹۵۶ میلیارد تومان رسیده که ۶۵ درصد رشد داشته و به این ترتیب تراز این شرکت مثبت ارزیابی می شود.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/132009

کلیدواژه

بیمه دی

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها