اخبار بیمه / شناسه خبر: 192534 / تاریخ انتشار : 1403/2/16 09:58
|

تقدیر آموزش و پرورش خوزستان از خدمات ارزنده بیمه دانا

- مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه دانا ارائه خدمت به قشر فرهیخته معلمان را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعیِ این شرکت دانست و بر استمرارِ خدمت‌رسانیِ شایسته به آنان تأکید کرد.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی ، دکتر رضا جعفری در نشست مشترکی که روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه سال جاری با حضور جهانشاه اسدی رئیس اداره امور رفاهی و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در محل ساختمان مرکزی بیمه دانا برگزار شد، با تبریک گرامی‌داشت هفته معلم، بر استمرارِخدمت‌رسانیِ مطلوب و شایسته به معلمان و فرهنگیان این استان تأکید کرد.

مدیرعامل بیمه دانا در این جلسه، ضمن ابراز خشنودی و رضایت از سطح مطلوب مناسبات دوجانبه، ارائه خدمت به قشر فرهیخته معلمان و فرهنگیان را در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعیِ بیمه دانا و همچنین موجب افتخار و سربلندیِ این شرکت دانست.
ایشان در این نشست بر ضرورت بهبود ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه فرهنگیان در سال حدید تأکید کرد و گفت: معلمان نقش مهمی را در رشد و بالندگی آینده‌سازان کشورمان عهده‌دار هستند و شایسته بهترین خدمات می‌باشند که بیمه دانا در بخش بیمه و سلامت همانگونه که طی تقریبا دو سال قبل تلاش نموده با زیرساختهای خوبی که داشته و در حال تقویت هست این‌مهم را تضمین خواهد کرد .
جهانشاه اسدی نیز در این نشست ضمن قدردانی از توجه ویژه دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه دانا به جامعه فرهنگیان و معلمان، با بیان اینکه میزان رضایتمندی از خدمات ارائه شده بیمه دانا به این عزیزان در این استان از سطح مطلوبی برخوردار است، بر استمرار، حفظ و ارتقاء آن تأکید کرد.
وی در پایان، استمرار قرارداد فی‌مابین بیمه دانا و وزارت آموزش و پرورش را مورد تأکید قرار داد و خواستار تقویت شبکه مراکز طرف قرارداد شد.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/192534

کلیدواژه

بیمه دانا

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها