اخبار بیمه / شناسه خبر: 132000 / تاریخ انتشار : 1402/10/18 12:09
|

مزایای استفاده از طرح ستاره دنباله‌دار بیمه پارسیان

طرح ستاره دنباله‌دار بیمه پارسیان همان برگ برنده مشکلات غیرمترقبه در تامین رفاه و آسایش فرزندان جامعه ایرانی است.

بیمه ای ها/به گزارش روابط عمومی ،یکی از رایج‌ترین راه‌های سرمایه‌گذاری در حوزه عام، سپرده‌گذاری در بانک‌ها می‌باشد، اما برای تامین رفاه و آینده فرزندان راه بهتری هم وجود دارد. چرا که در سپرده‌گذاری بانکی برای آینده فرزندان دردسرهای متعددی از قبیل عدم امکان برداشت پیش از موعد و مبلغ کلان موردنیاز برای سپرده‌گذاری وجود دارد که برای بسیاری امکانپذیر نیست.

 طرح‌ها و برنامه‌های شرکت‌های بیمه‌ای در این مسیر نیز مناسب به نظر می‌رسد، اما نیاز به سرمایه‌گذاری برای آینده فرزندان از همان دوران نوزادی مزیتی به حساب می‌آید. سرمایه‌گذاری بسته به نوع سرمایه، هدف، مدت زمان، مبلغ مورد نظر و نوع بهره‌برداری از آن متفاوت است.

 در این میان شرکت‌های بیمه‌ای در حوزه بیمه عمر، زندگی یا تامین آتیه اقداماتی را برای آینده فرزندان جامعه ایرانی به اجرا گذاشته‌اند. شرکت بیمه پارسیان که در ارایه طرح‌های نوین بیمه‌ای همواره نقشی اساسی را ایفا نموده است، از طرح ویژه برای کودکان زیر هفت سال با نام طرح «ستاره دنباله دار» با هدف گسترش و ترویج فرهنگ بیمه ای و افزایش ضریب نفوذ بیمه‌ رونمایی کرد که از ابتدای آبان ماه سال جاری اجرایی شد.

یکی از راه‌حل‌های ریسک‌های غیر قابل پیش‌بینی آینده فرزندان، شرکت در طرح «ستاره دنباله‌دار پارسیان» و تضمین آینده‌شان با این سرمایه‌گذاری است. طرح «ستاره دنباله‌دار» شرکت بیمه پارسیان از جمله این بیمه‌نامه‌های جذاب در مسیر سرمایه‌گذاری برای آینده کودکان زیر ۷ سال است.

 از مزایای این طرح می توان به سودآوری تضمینی و قطعی، امکان شروع با سرمایه کم، نقدشوندگی بالا، امنیت و شفافیت در سرمایه‌گذاری و حفظ سرمایه در برابر تورم و معافیت مالیاتی اشاره کرد. در طرح"ستاره دنباله دار پارسیان"، والدین می‌توانند از کودکی و با سرمایه‌گذاری کوچک و محدود برای آینده کودکان خود را بیمه‌ی نمایند تا آنان را در برابر نیازهای مالی آینده‌شان، از جمله اشتغال، ازدواج، مسکن و خودرو محافظت و دغدغه‌های آینده شان را کاهش دهند.

 ستاره دنباله‌دار پارسیان طرحی برای کودکان زیر ۷ سال است که با توجه به صلاحدید والدین و بر مبنای توان مالی آن ها، مبلغ اندکی طبق نوع بیمه به بیمه‌‌گر  پرداخت می‌شود که علاوه بر این سرمایه‌گذاری، بیمه‌شده تحت پوشش خدماتی هم قرار می‌گیرد. نکته مهم طرح ستاره دنباله‌دار میزان سرمایه‌گذاری در این طرح است که با تعیین کف قیمت با سرمایه‌های خرد نیز قابلیت خرید را دارد.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/132000

کلیدواژه

بیمه پارسیان

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها