اخبار بیمه / شناسه خبر: 131997 / تاریخ انتشار : 1402/10/18 11:58
|

بیمه رازی با درآمد جهشی اما سودسازی کُند!

موقعیت تکنیکالی خوب بیمه رازی ما را به رشد سهام ورازی امیدوار می کند اما باید دید جهش درآمدی روندی ادامه دار خواهد بود یانه؟

بیمه ای ها / به گزارش روابط عمومی ،در زندگی عصر نوین، استفاده از وسایل نقلیه و خودروها گسترش یافته است؛ همواره شاهد تردد خودروها و موتورها به صورت شبانه روز در کوچه و خیابان ها هستیم. به علاوه خطر تصادفات، با رشد روزافزون صنایع مختلف در جای جای کشور، انواع بیماری ها و رخ دادن حوادث غیرمترقبه بسیار در هر کوی و برزن، نیاز به صنعت بیمه به عنوان یکی از مهم ترین ابزارهای روز بشر محسوب میشود. خطرات تجارت دریایی مثل طوفان ها و غارت توسط دزدان دریایی در زمان قدیم، خسارت های سنگین و ریسک های مختلفی به همراه داشت که سبب به وجود آمدن موسسات و کسب و کار بیمه ای شد.

در نیمه دوم دهه ۸۰ پذیرش شرکت‌ها در گروه صنعت بیمه و صندوق بازنشستگی در بورس آغاز شد. نمادهای ودی، البرز، آسیا و پارسیان اولین شرکت‌های عرضه ‌کننده سهام گروه بیمه در بازار بورس هستند. عرضه همه نمادهای مذکور در نیمه دوم سال ۱۳۸۸ انجام شد و طی سال های فعالیت با افت و رشد های فراوانی همراه بوده است. صنعت بیمه نسبت به بانک و پتروشمی کوچک تر است و به همین دلیل، از تحریم ها اثرات غیر مستقیمی میپذیرد که از اثرات منفی تحریم میتوان به افزایش هزینه خسارت ها و از اثرات مثبت، به افزایش نرخ فروش و درآمد های عملیاتی اشاره کرد. در ادامه به تحلیل جامع شرکت بیمه رازی میپردازیم.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/131997

کلیدواژه

بیمه رازی

سود

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها