اخبار بیمه / شناسه خبر: 121943 / تاریخ انتشار : 1402/10/9 11:18
|

مدیرعامل بیمه ایران با رییس اتاق بازرگانی مشهد دیدار کرد

رییس هیات مدیره بیمه ایران در امتداد معرفی توانمندی های گروه مالی بیمه ایران در جریان سفر به خراسان رضوی با رییس اتاق بازرگانی،صنایع،معادن و کشاورزی خراسان رضوی دیدار کرد.

بیمه ای ها / به گزارش روابط عمومی ،حسن شریفی در این گفتگو که در محل اتاق بازرگانی انجام شد،آمادگی گروه مالی بیمه ایران برای مشارکت در پروژه های سرمایه گزاری سوداور را اعلام و از اتاق درخواست کرد ضمن معرفی این فرصتهای سرمایه گزاری در زمینه بررسی اهلیت شرکای تجاری نیز به بیمه ایران کمک کند.

شریفی در ادامه با اشاره به نقش نمایندگان به عنوان بخش خصوصی همکار با  بیمه گر گفت:در بیمه ایران قائل به اصالت  و دادن نقش به بخش خصوصی هستیم .
محمدرضا توکلی زاده رییس اتاق نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار با مدیرعامل بزرگترین بیمه گر کشور و استقبال از نگاه به سمت سوداوری در شرکت، با اشاره به کمبود منابع در اقتصاد کشورآمادگی در اختیار گذاشتن ظرفیت اتاق  برای ورود گروه مالی بیمه ایران به پروژه های اقتصادی را اعلام کرد.
گفتنی است در ابتدای این دیدار خصالی  مدیرکل بیمه ایران در خراسان رضوی ضمن تشریح وضعیت همکاری فی‌مابین با اتاق ،امادگی ارائه مشاوره و خدمات بیمه ای را مطرح و مقرر شد هماهنگی لازم برای حضور در جلسات اتاق با هدف تشریح خدمات بیمه ایران برای اعضاء فراهم شود.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/121943

کلیدواژه

بیمه ایران

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها