اخبار بیمه / شناسه خبر: 91368 / تاریخ انتشار : 1401/11/24 12:45
|

قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۱/۱۱/۲۴

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۱۲۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

بیمه ای ها /امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲میلیون و ۱۲۲ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۲۴میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

هم‌اکنون در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم ۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
 
در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و سکه یک‌گرمی ۵ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.
 
هر مثقال طلا در بازار داخلی، ۹ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است؛ ضمن اینکه قیمت هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۸۶۳ دلار است.
 
علاوه بر این، در صرافی‌ها در لحظه انتشار این گزارش، قیمت دلار ۴۲ هزار و ۹۹۷ تومان و قیمت یورو ۴۵هزار و ۹۹۵ تومان اعلام شده است. بنا به دستور بانک مرکزی از ۴ بهمن دلار و یورو توافقی از معاملات بازار متشکل حذف شده است./تسنیم

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/91368

کلیدواژه

قیمت طلا

قیمت دلار

قیمت سکه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها