اخبار بیمه / شناسه خبر: 81194 / تاریخ انتشار : 1401/7/25 11:55
|

«ملی پلاس» مظهری از آینده شعب بانک هاست

رییس هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: هدف از راه اندازی ملی پلاس، ایجاد و معرفی یک فضای ارتباطی جدید به مشتریان بود و این شعب، مظهری از آینده شعب بانک ها هستند.

بیمه ای ها /به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، عباس شفیعی با اشاره بر لزوم تغییر شیوه بانکداری امروز افزود: در مطالعات جهانی صورت گرفته برای ترسیم نمایه بانک‌ها بعد از کرونا اشاره شده که کرونا را می‌توان یک مبدا تاریخی در کسب و کارها و تحولات دیجیتال در نظر گرفت. ضمن اینکه تصاویر ارائه شده در این مطالعه از بانک‌های آینده نیز تقریباً شبیه با فضای ملی پلاس بوده که بانک ملی ایران آن را ارائه کرده است.

وی تصریح کرد: هدف ما در ملی پلاس، ایجاد و معرفی یک فضای ارتباطی جدید به مشتریان بود که فکر می‌کنم در این زمینه نیز موفق بوده‌ایم چرا که واکنش‌های خوبی از مشتریان هدف دریافت کردیم. از طرفی، بانک‌های دیگر نیز الگوی خوبی دریافت کردند و این امر نه تنها مسئولیت را متوجه بانک ملی بلکه صنعت بانکداری کرد که مشتریان از ما انتظارات و توقعات جدیدی دارند. بخشی از این توقعات را بانک در ملی پلاس پاسخ داده است.

شفیعی ادامه داد: بانک ملی ایران این فضای جدید را در ملی پلاس ایجاد کرده و قطعاً شاهد آن خواهیم بود که مشتریان در فضای جدید، انتظارات جدیدی هم از ما دارند. این امر مسئولیت ما را سنگین می‌کند.

رئیس هیات مدیره بانک ملی ایران با بیان اینکه با تدابیر دکتر فرزین مدیر عامل بانک امسال فعالیت دانش بنیان‌ها را در این شعب متمرکز کردیم، تاکید کرد: می‌توانیم با برنامه ریزی به توسعه و ارتقای کارکرد ملی پلاس فکر کنیم و ارزیابی بنده در این زمینه مثبت است.

وی اضافه کرد: پیش بینی شده که بتوانیم در سایر شعب هم این جایگاه را داشته باشیم. به طور مشخص، شعبه محمودآباد و شعبه کاشان در حال تغییر کاربری و تبدیل به شعب ملی پلاس هستند. ضمن اینکه مکان یابی های دیگری نیز در سایر استان‌ها برای راه اندازی شعب دانش بنیان صورت می‌گیرد.

شفیعی با اشاره به راه اندازی سومین شعبه دانش بنیان بانک ملی ایران در پارک علم و فناوری پردیس ابراز کرد: شعبه پارک علم و فناوری، شعبه مناسبی بود تا در قالب یک شعبه دانش بنیان به فعالیت خود ادامه دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ملی پلاس می‌تواند الگویی برای سایر بانک‌ها باشد، خاطر نشان کرد: صرف نظر از فضای رقابتی، بانک‌های دیگر هم می‌توانند از مسیری که بانک ملی ایران ایجاد کرده استفاده کنند. به نظر می‌رسد مشتریان هدف ما این توقع را از سایر بانک‌ها نیز داشته باشند./مهر

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/81194

کلیدواژه

ملی پلاس

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها