اخبار بیمه / شناسه خبر: 80641 / تاریخ انتشار : 1400/9/3 13:53
|

علاقه عجیب برخی خواص برای عضویت در هیات مدیره سازمان‌های تحت پوشش وزارت کار!

شنیده‌ها حاکی از این است که این روزها هول و ولای خاصی میان برخی از مدیران و مسئولان پیشین برای عضویت در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و سایر صندوق ها ایجاد شده است

بیمه ای ها /شنیده‌ها حاکی از این است که این روزها هول و ولای خاصی میان برخی از مدیران  و مسئولان پیشین برای عضویت در هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و سایر صندوق ها ایجاد شده است

گفته می‌شود چند روزی است این افراد با تاکتیک فرار به جلو و درهم آمیختن اسامی افراد موجه و ارزشی با افراد معلوم الحال قصد دارند چند نفر از افراد مورد نظر خود را با جنگ روانی وارد اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و سایر صندوق ها کنند و به دنبا لاین تلاش  ۲ لیست تحت عنوان افراد پیشنهادی اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی و افراد پیشنهادی اعضای هیات مدیره صندوق بازنشستگی کشوری در فضای مجازی به خصوص گروه های مربوط به کارکنان سازمان تامین اجتماعی و شرکای اجتماعی دست به دست می‌شود.

عصر خبر هم در این خصوص نوشته است:وقتی به اسامی نگاهی می کنیم ترکیب آن از افراد ارزشی و با تقوا و افرادی به ظاهر ارزشی و متخصص تشکیل شده است.

اطلاعات ما حاکی است که باند چندین ساله حاکم در سازمان تامین اجتماعی که در هر دولت در جلد اصلاح طلب، اصولگرا و .... به وزرا و روسای سازمان ها نزدیک و قصد دارند فقط با ارتباطات که در برخی موارد فامیلی نیز می باشد وارد ارکان مهم و تصمیم ساز صندوق ها از جمله اعضای هیات مدیره و معاونت ها شوند.
افرادی که  برخی از آنها در دولت های گذشته از بستگان برخی از وزرای رفاه و افراد نزدیک به وزاری کار و مدیر عاملان صندوق ها بوده اند و همیشه افرادی از گروه آنان در ارکان مهم وزارتخانه، سازمان ها و صندوق ها حضور داشته اند.افرادی که با دو رویی فقط هدف اولشان برای خود کارکردن و تقسیم پست ها بین خود و نزدیکانشان است.افرادی که هم اینک برخی از آنها در سازمان ها و صندوق ها هم حضور دارند و هدفشان زمین زدن سازمان ها و صندوق ها و در نهایت دولت مردمی است، ماموریتی که از سوی هم کیشانشان به آنها سپرده شده است.

به نظر می رسد حضور افراد یکرنگ، متعهد و متخصص در امور بیمه ای( که بیشتر ماهیت سازمان را در بر می گیرد)، درمان و اقتصادی و ایجاد تحول،جوانگرایی وتحرک همان گونه که رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور مردمی به آن تاکید دارند می تواند وزارت کار را از پیچ سرنوشت سازی که در آن قرار دارد به سلامت عبور دهد.

اعضای هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی مطابق بند ( ب ) و تبصره (۱) ماده (۱۷) قانون ساختار نظام جامع رفاه و تامین اجتماعی متشکل از پنج یا هفت نفر دارای تخصص و تجارب مختلف موردنیاز میباشد که از سوی هیات امنا برای مدت چهار سال انتخاب خواهند شد.

تبصره - ۱ - صدور احکام اعضای هیات مدیره به عهده وزیر رفاه و تامین اجتماعی است.
تبصره - ۲ - هیات مدیره در اولین جلسه از بین اعضای خود یک نفر را به عنوان رییس ، یک نفر نایب رییس و یک نفر منشی انتخاب می‌نماید.

پست الکترونیکی بیمه‌ای‌ها به نشانی bimeiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز بیمه ای ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

 
 

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/80641

کلیدواژه

سازمان هاي تحت پوشش وزارت كار

صندوق بازنشستگي كشوري

سازمان تامين اجتماعي

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها