بیمه ای ها /بنابر اعلام مدیر سیستمها و نوآوری بیمه کوثر، شرکت IMQ ایتالیا پس از بررسی وضعیت و عملکرد بیمه کوثر، گواهینامه استانداردهای سیستم مدیریت کیفیتISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، سیستم رسیدگی به شکایات مشتریانISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸، سیستم مدیریت رضایتمندی مشتریISO۱۰۰۰۴:۲۰۱۸، سیستم مدیریت شایستگی و توسعه کارکنان ISO۱۰۰۱۵:۲۰۱۹ و سیستم مدیریت ریسک ISO۳۱۰۰۰:۲۰۱۸ را بدون وجود عدم انطباق با الزامات صادر نمود. زهرا جافری اعتماد مشتریان، بهبود مستمر و افزایش اثربخشی شرکت را دستاورد پیادهسازی الزامات در بیمه کوثر عنوان نمود و گفت: استقرار استانداردهای بینالمللی میتواند منجر به ارائه خدمات مطابق با نیاز مشتری و در نهایت رضایتمندی ذینفعان که یکی از اهداف کلان شرکت است را فراهم نماید. وی با اشاره به همدلی و انسجام همه معاونان، مدیران و کارکنان بیمه کوثر در اجرای کارهای گروهی، خاطرنشان کرد: به جهت اهتمام ویژه به تدوین و ارائه دقیق مستندات، مدارک و فرآیندها از همه همکارانم قدردانی میکنم. امیدوارم با تداوم این همکاری الزامات موجود در استانداردهای بینالمللی به فرهنگ سازمانی مبدل گردد و با اجرای توصیههای بهبود گزارش ممیزی، شاهد افزایش نقاط قوت شرکت در این زمینه باشیم.