اخبار بیمه / شناسه خبر: 222899 / تاریخ انتشار : 1403/5/27 09:52
|

کاهش ۹۱درصدی درآمدهای «ملت» از فروش حق‌‌بیمه

بیمه ملت بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که از میزان درآمد خود در تیر ماه سالجاری از فروش حق‌بیمه به بیمه‌شدگان به دست آورد؛ به درآمد ۹۱۸میلیارد تومانی رسید.

بیمه ای ها /به گزار روابط عمومی،میزان سرمایه شرکت بیمه ملت تا انتهای تیر ماه سالجاری (منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۳) مبلغی برابر با ۳هزار و ۶۵میلیارد تومان بود. این شرکت بیمه‌ای طی ۴ ماه گذشته به میانگین درآمدی نزدیک به ۳همتی دست پیدا کرد. میزان خسارتی که «ملت» به بیمه‌شدگان خود در این دوره ماهانه پرداخت کرد؛ برابر با ۲۱۹میلیارد تومان بود.

بر اساس این گزارش شرکت بیمه ملت در چهارمین ماه سالجاری بیشترین میزان درآمدی که از محل فروش حق‌بیمه به دست آورد؛ مربوط به رشته بیمه درمان با ۳۳۳میلیارد تومان بود. رشته بیمه «نفت و انرژی» نیز پس از بخش «درمان» عمده‌ترین درآمدزایی این شرکت را به همراه داشت.

گفتنی است میزان درآمدی که بیمه ملت در تیر ماه از فروش حق‌بیمه به دست آورد؛ نسبت به ماه گذشته ۹۱درصد کاهش درآمد را به همراه داشت. این در حالی است که ماه گذشته میزان درآمدی که این شرکت بیمه شناسایی کرد؛ مبلغی برابر با ۱۰هزار و ۳۰۱میلیارد تومان بود که این مبلغ به دست آمده ناشی از انعقاد بیمه‌نامه درمان تکمیلی صندوق بازنشستگی کشوری بوده است.

قیمت هر سهم این شرکت بیمه‌ای در ابتدای تیر ماه ۳۶۴ تومان به ثبت رسید و در آخرین روز معاملاتی این نماد؛ قیمت هر سهم آن به ۳۲۵تومان تنزل کرد. همانطور که در نمودار فوق ملاحظه می‌کنید قیمت هر سهم بیمه ملت در تیر ماه در سراشیبی قرار گرفته است.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/222899

کلیدواژه

بیمه ملت

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها