اخبار بیمه / شناسه خبر: 222738 / تاریخ انتشار : 1403/4/10 11:09
|

تمرکز بیمه البرز بر اهمیت «محیط زیست»

شرکت بیمه البرز با توجه ویژه به مساله محیط زیست، پنجره جدیدی را در حوزه عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکتی گشوده است.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی؛واقعیت این است که «محیط زیست» طی سالهای اخیر با بی توجهی های فراوانی مواجه بوده و چالش هایی مانند طوفان همراه با ریزگرد، کاهش نزولات جوی و تهدید حیات وحش، در این حوزه بسیار جدی بوده اند.

شرکت بیمه البرز با شناخت درست این چالش ها، تلاش کرده است همزمان با سایر اقدامات معمول در حوزه مسئولیت های اجتماعی، توجه عموم را به حوزه محیط زیست، بیش از پیش جلب کند. از این رو در نامگذاری محصولات بیمه ای منحصر به فرد خود که با استقبال زیادی از سوی بیمه گزاران نیز مواجه شده است، تمرکز خود را بر حوزه محیط زیست اعمال کرده است.

انتخاب نام «شوکا»، گوزن مینیاتوری ایران برای محصول بیمه ای این شرکت با هدف کمک به ایجاد فرهنگ حفاظت از محیط زیست و حیات وحش کشور بود. نام درخت «بلوط» که نماد قدرت و استقامت است و البته در چند دهه اخیر به این گنجینه طبیعی محیط زیست کشور آسیب زیادی وارد شده است نیز برای یکی دیگر از محصولات بیمه ای این شرکت برگزیده شد. «شلر» که نام گونه ای گل لاله واژگون است نیز بر یکی دیگر از محصولات این شرکت گذاشته شد. گفته می شود شلر و بلوط، گونه های در معرض انقراض هستند.

حالا بیش از ۲۶۰۰ نماینده شرکت بیمه البرز در کشور، هر بار با معرفی و فروش هر کدام از این محصولات، توجه مخاطب را به این گونه های زیست محیطی جلب می کنند و همین فرایند است که اقدام شرکت بیمه البرز در انتخاب این نام ها را ستودنی می کند.

با این وجود، اولویت شرکت بیمه البرز در حوزه مسئولیت های اجتماعی، کمک به تسریع گردش چرخ های اقتصاد کشور از طریق پرداخت به موقع مالیات، رعایت قوانین و مقررات مربوطه و عدم تحمیل هزینه های اضافی و سربار به جامعه عنوان شده است. در واقع شرکت تلاش می کند با اتکا به منابع مالی خود و ایجاد رشدی پایدار با پرداخت به موقع مالیات، انجام کمک های عام المنفعه در موقعیت های خاص، کاهش و کنترل اثرات زیست محیطی مستقیم از قبیل بهینه سازی مصرف انرژی مصرف کاغذ و… در جامعه نقش مثبتی داشته باشد.

در کنار این موارد، اهدای کالا به حوزه آموزش و پرورش و پلیس آگاهی، کمک به آسایشگاه کهریزک، پرداخت حق بیمه بیمه نامه مسئولیت راهیان نور، پرداخت حق بیمه آتش سوزی موسسه محک، خرید اقلام مورد نیاز زوار اربعین حسینی، کاهش مصرف انرژی و حذف کاغذ از مکاتبات اداری توسط این شرکت را نیز می توان در حیطه عمل به مسئولیت های اجتماعی آن ارزیابی کرد.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/222738

کلیدواژه

بیمه البرز

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها