اخبار بیمه / شناسه خبر: 222650 / تاریخ انتشار : 1403/3/17 13:56
|

برگزاری نشست مشترک بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران با بیمه دی

نشست مشترک بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران با بیمه دی با هدف رفع چالش‌های بیمه ای جامعه معزز ایثارگری در مرکز ایثار ساری برگزار شد.

بیمه ای ها به گزارش روابط عمومی،جلسه منطقه ای بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و بیمه دی در مرکز ایثار در ساری برگزار شد.

دکتر میرصادقی معاون سلامت و توانمندسازی اجتماعی بنیاد شهید و امورایثارگران مازندران در رابطه با مراکز درمانی و خدماتی در سطح استان و دغدغه های خانواده های معزز شهدا و ایثارگران و ... مطالبی بیان کرد.
همچنین دستورالعملهای کمیته هماهنگی و نظارت بیمه مکمل، پایش سلامت و قراردادها، بررسی چالش های مراکز بیمارستانی، خدمات کلینیکی، داروخانه ها، آزمایشگاه های، مرکز تصویربرداری  و داروهای بیماران خاص از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بوده است.
طالبی مدیر بیمه دی مازندران در رابطه با اسناد هزینه ها و شیوه های پرداخت، تعامل و همکاری فیمابین و ... توضیحاتی ارائه کرد.
همسان سازی اطلاعات بیمه مکمل  قرارداد ۱۴۰۴ _۱۴۰۳  و چالش ها و ابهامات خدمات بیمه مکمل، مراکز طرف قرارداد  و جمع آوری اسناد و ...محور این نشست مشترک بوده است.

 در این جلسه دکتر رشیدی رئیس اداره درمان و روسای بنیاد شهید شهرستان های ساری، بهشهر، نکا، گلوگاه و میاندورود حضور داشتند.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/222650

کلیدواژه

بیمه دی

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها