بیمه درصنعت / شناسه خبر: 212597 / تاریخ انتشار : 1403/2/30 11:54
|

دو راهبرد مهم و اثر بخش شرکت بیمه دانابرای مدیریت ریسک اعلام شد

بیمه دانا در دو بخش به حوزه مدیریت ریسک ورود کرد و کمیته ریسک نیز در این شرکت تشکیل شد.

بیمه ای ها /یکی از تکالیف این کمیته این بود که  اطلاعات مربوط به بیمه گذاران را از واحدهای فنی دریافت و  مشتریان را به دو بخش تقسیم کنند.

در فاز اول مشتریان کم ریسک و پر ریسک را تشخیص داده و آسیب شناسی کردند.

در فاز دوم  نیز مشتریان خوش حساب و بد حساب تفکیک شدند که  بیمه دانا برای بخشی که پرریسک بود نرخ‌های متناسب با ریسک پیشنهاد داد و آن دسته از مشتریان که این شرایط را قبول می کنند  ادامه خدمت صورت خواهد گرفت.

اگر نرخ های پیشنهادی بیمه دانا مورد قبول واقع نشد، آن دسته از مشتریان می توانند به شرکت های دیگر بیمه ای رجوع و خدمات را از آنها دریافت کنند.

شرکت بیمه  دانا به خوبی  سعی کرده تا  ریسک را مدیریت کند که در این مسیر موفق هم  بوده است.

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/212597

کلیدواژه

بیمه دانا

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها