اخبار بیمه / شناسه خبر: 233674 / تاریخ انتشار : 1403/11/15 13:15
|

صداقت و شفافیت کلید موفقیت در صنعت بیمه

مسلم افشاری با بیش از ۲۸ سال تجربه در صنعت بیمه ،و از نمایندگان فعال بیمه سینا در “جشنواره بیست و یک سالگی”

بیمه ای ها /مسلم افشاری با بیش از ۲۸ سال تجربه در صنعت بیمه ،و از نمایندگان فعال بیمه سینا در “جشنواره بیست و یک سالگی” درباره چالشها و دستاوردهای این جشنواره گفت: در دنیای امروز که مشتریان به‌دنبال اطلاعات و خدمات شفاف هستند، مهم‌ترین رکن موفقیت در بیمه،صداقت است.وی افزود: این شفافیت و صداقت در تمامی مراحل، از مشاوره تا ارائه بیمه‌نامه، باعث شده است که مشتریان به ما اعتماد کنند و این اعتماد به‌طور طبیعی در جذب بیشتر مشتریان نقش مهمی ایفا کرده است.»افشاری در خصوص جشنواره بیست و یک سالگی بیمه سینا گفت: «جشنواره‌ ای که اخیراً برگزار شد فرصتی استثنایی برای من به‌وجود آورد. این شرایط ویژه، باعث شد تا بتوانم تعداد قابل توجهی بیمه‌نامه‌ صادر کنم و به طور کلی این جشنواره‌ها به تقویت فروش کمک شایانی می کند.وی همچنین افزود: «در این جشنواره‌ها، با توجه به شرایط ویژه‌ای که داشتیم، توانستم با بسیاری از مشتریان جدید ارتباط برقرار کنیم و در راستای ارتقا فرهنگ بیمه قدمهای مثبتی برداریم.این نماینده فعال همچنین به همراهی خوب کارکنان شعبه با نمایندگان اشاره کرد و گفت: «ما در بیمه سینا همواره شاهد همکاری بسیار خوب میان همکاران صف و ستاد بوده‌ایم. این همکاری نزدیک و هماهنگی میان تیم‌های مختلف شعبه، باعث سهولت در انجام کارها و ارتقای کیفیت خدمات به مشتریان گرامی می‌شود.افشاری در پایان با تأکید بر این‌که موفقیت در دنیای بیمه به توانایی ارتباط برقرار کردن با مشتریان و جلب اعتماد آنها مرتبط است، گفت: «در نهایت، هدف اصلی ما در بیمه سینا همیشه این بوده است که مشتریان احساس کنند در هر شرایطی می‌توانند روی ما حساب کنند. اعتماد مشتریان نتیجه‌ی صداقت، کیفیت خدمات و ارتباطات مستمر و صادقانه‌ای است که در طول این سال‌ها با آنها برقرار کرده‌ایم.»کیوسک خبر/

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/233674

کلیدواژه

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها