اخبار بیمه / شناسه خبر: 20372 / تاریخ انتشار : 1399/11/8 14:21
|

عدم استقبال سهامداران از رئیس جدید بورس/ پیش بینی روند بورس در هفته آینده

رئیس جدید بورس در شرایطی سکان این سازمان را بر دست می گیرد که شاخص بورس در کانال 1.1 میلیونی قرار گرفته است.

بیمه ای ها / بورس تهران امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که سکان این سازمان اقتصادی به محمدعلی دهقان دهنوی به عنوان پنجمین رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار سپرده شده بود اما باز هم سهامداران از این تحولات مدیریتی استقبال نکردند.

نماگر اصلی بازار سهام پس از ۵ روز نوسان پیاپی در فاز مثبت روز گذشته وارد مدار منفی شد و به این ترتیب در جریان داد و ستد‌های چهارمین روز کاری هفته، برآیند معاملاتی تمام شاخص‌های سهامی نزولی شد.

امروز نیز بورس آخرین روز کاری هفته را نزولی به پایان رساند. شاخص کل بورس تهران در آغاز معاملات بازار سرمایه با ریزش بیش از ۱۸هزار واحد، کانال۱.۲ میلیون واحد را از دست داد و به کانال ۱.۱ میلیونی سقوط کرد.

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز چهارشنبه هشتم بهمن‌ماه با کاهش هفت هزار و ۲۸۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۰۷ هزار و ۷۴۹ واحد رسید.

در ابتدای معاملات امروز شاخص کل حدود ۲۰ هزار واحدی کاهش داشت و از مرز یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی عقب‌نشینی کرده بود، اما در ادامه شرایط کمی بهتر شد. تا پایان معاملات شاخص کل ۶۰ صدم و شاخص هم‌وزن ۵۰ صدم درصد رشد داشتند. امروز نماد‌های فارس، فملی، ستا، خودرو، حکشتی و رمپنا بیشترین تاثیر منفی و شپنا به تنهایی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند.

شپنا؛ سنگین‌ترین صف خرید و کدما؛ سنگین‌ترین صف فروش بازار بودند.

 بعد از صف‌های خرید متوالی و رشد چشمگیر ارزش سهام شپنا، امروز هم شاهد تشکیل سنگین‌ترین صف خرید بازار برای این نماد هستیم. در ساعات پایانی معاملات امروز ارزش صف خرید شپنا به حدود ۱۶۰ میلیارد تومان می‌رسد. سنیر با صف خرید ۵۴ میلیارد تومانی در رتبه دوم و شبریز با صف خرید ۳۸ میلیارد تومانی در رتبه سوم فهرست سنگین‌ترین صف‌های خرید قرار دارد. از جمله دیگر نماد‌های حاضر در این فهرست می‌توان به سدور، سفارس، کمند، سبهان، سپیدار، رافزا، غگیلا، چخزر، کمرجان و زماهان اشاره کرد.

نماد شرکت معدنی دماوند امروز در صدر فهرست سنگین‌ترین صف‌های فروش قرار دارد. برای بار دیگر حدود سه هزار و سهامدار کدما سه میلیون سهام خود را به ارزش ۷۷ میلیارد تومان به فروش گذشته و خریداری برای آن وجود ندارد. وتوصا با صف فروش ۴۰ میلیارد تومانی در رتبه دوم و ثفارس با صف فروش ۳۷ میلیارد تومانی در رتبه سوم قرار دارند. خموتور، غگرجی، کسرام، گدنا، غصینو و کرمان از دیگر نماد‌های دارای صف فروش سنگین در بازار امروز بودند.

به طوری کلی امروز نماد‌های فارس، فملی، ستا، خودرو، حکشتی و رمپنا بیشترین تاثیر منفی و شپنا به تنهایی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل گذاشتند.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/20372

کلیدواژه

رئیس جدید بورس

شاخص بورس

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها