اخبار بیمه / شناسه خبر: 162400 / تاریخ انتشار : 1403/1/16 15:04
|

لبخند بیمه دی به خودرو‌های درمانده در نوروز

دارندگان بیمه بدنه از خدمات رایگان تعمیرات شرکت بیمه دی در ایام نوروز بهره مند می‌شوند.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی،مناسبت‌ها فرصتی برای تحول آفرینی است، اما جشن‌ها متفاوت‌تر هستند. جشن فرصتی برای شادی و شادبودن است. در جشن‌ها می‌توان لذتی بدست آورد تا نداشتن‌ها و از دست دادن‌ها را فراموش کرد. عید نوروز یکی از این جشن هاست. جشنی که بی همتاست و هر تحولی را می‌توان در ایام نوروز رقم زد. نوروز امکان دیدوبازدید با بستگان و دوستان را مهیا می‌کند. لذت پهن کردن سفره‌هایی که بدلیل فشار‌های اقتصادی از آن‌ها محروم بودیم. خریدن آجیل کیلویی ۸۰۰ هزار تومان برای حقوق بگیری که ماهیانه ۷ میلیون تومان حقوق می‌گیرد یا خریدن لباس نو که پولش را بی نگرانی از عواقب بی پولی پرداخت می‌کنیم.


سفر به هر قیمت

در نوروز به مسافرت می‌رویم بدون آنکه ترسی از سرما داشته باشیم. در برف گیر می‌کنیم، خطر سیل تهدیدمان می‌کند، تگرگ به اندازه‌ای می‌بارد که برخورد آن با ماشین هایمان، خسارت‌های سنگینی به بدنه ماشین وارد می‌کند و شیشه‌های خودرو را می‌شکند. بنزین لیتری سه هزار تومان در باک خودروهایمان می‌ریزیم، اما باز هم به سفر می‌رویم.

آمار تصادفات

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در طول اجرای طرح نوروزی، حدود ۱۰۰ هزار تصادف رانندگی رخ داده گفت: از بین این ۱۰۰ هزار تصادف، ۶۶۷ مورد تصادفاتی بوده که منجر به فوت شده است. سرهنگ احمد شیرانی افزود: در جریان این تصادفات ۸۱۳ نفر جان خود را از دست داده‌اند. رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره تعداد آسیب‌دیده در تصادفات گفت: از مجموع ۱۰۰ هزار تصادفات رخ داده در این مدت ۱۷ هزار و ۵۶ فقره تصادف جرحی به وقوع پیوسته که در این تصادفات ۲۱ هزار و ۴۴۱ نفر نیز دچار مصدومیت شدند که مصدومیت برخی از این افراد شامل قطع عضو و ... است. به گفته شیرانی در این مدت ۸۳ هزار و ۹۳۹ فقره تصادف خسارتی نیز ثبت شده است.

نقش اصلی با خودرو

با وجود تمامی اطلاعاتی که از حوادث اعلام می‌شود، خودرو نقش اصلی و تعیین کننده را در ایام نوروز دارد. برای آنکه به دیدار بستگان و آشنایان برویم، باید از خودرو استفاده کنیم، برای آنکه به سفر برویم، باید با خودروهایمان برویم و اگر هم خودرو نداریم، باید از خودرو کرایه‌ای استفاده کنیم. بنابر این نقش خودرو در ایام نوروز چند برابر می‌شود. اما خودرو تنها در معرض تصادف و حوادث شوم قرار ندارد، بلکه خرابی خودرو می‌تواند یک سفر شیرین را به خاطره‌ای تلخ تبدیل کند. از هنگامی که خودرو با نقص فنی رو به رو می‌شود، دو معضل جدی به وجود می‌آید. اول اینکه باید همراهان خود را به مقصد برسانیم و دوم اینکه خاکی به سر خودرو بریزیم، چرا که نمی‌توانیم آن را در خیابان یا جاده رها کنیم.

 


چاره اندیشی بیمه دی

اگر چه بیمه‌ها ابزار توانمندی برای مدیریت خسارت هستند و در قالب بیمه بدنه و شخص ثالث، ریسک خودرو را به حداقل ممکن کاهش می‌دهند، اما بیمه در خصوص نقص فنی تعهدی ندارد. البته ایام نوروز متفاوت است و اعتقاد همگانی بر این است که باید در جشن و خوشی مردم شریک بود. ولی نکته این است که چه دستگاهی مسوولیت این مهم را بر دوش می‌گیرد. شرکت بیمه دی در این زمینه ورود کرده و به مناسبت سال نو و از ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ تا ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ به مدت یک ماه خدمات ویژه امداد خودرو به رانندگان دارای بیمه نامه بدنه خود، ارائه می‌دهد.

خدمات خودرویی بیمه دی

بیمه گذاران بیمه بدنه دی می‌توانند از این طرح که به مناسبت تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن توسط بیمه دی اجرا می‌شود، در بازه زمانی مذکور از خدمات ویژه‌ای بدین شرح استفاده کنند: حمل با جرثقیل و کفی، تعمیرات سیار، سوخت رسانی سیار، تعویض و پنچرگیری چرخ خودرو در محل، بانری به باتری سیار و تعویض باتری، تعویض پمپ بنزین در محل، عیب یابی در محل، تعویض تسمه دینام و هیدرولیک در محل، تعویض رادیات و روغن موتور در محل، تعویض سیم کلاچ و سیم گاز در محل، تعویض واتر پمپ و اویل پمپ فشنگی روغن، باتری سازی و برق خودرو، تعویض رله ها، تعویض مجموعه فن و تعویض شلنگ‌های رادیات و بخاری. البته بیمه دی اعلام کرده هزینه قطعات مصرفی حسب مورد به عهده بیمه گزار و فاقد هزینه دستمزد است. بیمه گزاران محترم می‌توانند با نصب اپلیکیشن daydar.ir در تلفن همراه خود، از این خدمات ویژه استفاده نمایند.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162400

کلیدواژه

بیمه دی

تحت پوشش بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها