اطلاعات وام ها / شناسه خبر: 162311 / تاریخ انتشار : 1402/12/13 11:47
|

وام فوری ۳۰۰ میلیون تومانی بانک شهر بدون نیاز به ضامن

تاجیک در خصوص وام‌های دیگر نیز توضیح داد: دو وام دیگر را هم در وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌کنیم که این کار با همکاری وزارت اقتصاد انجام می‌شود.

بیمه ای ها / در معاونت جوانان، تسهیلات اشتغال به جوانان را در سه دسته مختلف پیگیری می‌کنیم. یکی از این دسته‌ها، تسهیلاتی با مبالغ کم و بدون سود است که بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان است. این مبالغ، با توجه به نوع شغل و وضعیت بومی هر استان، تعیین می‌شود.

بیش از ۵۰ درصد از این وام‌ها به صورت پرداخت غیرنقدی ارائه می‌شود و تلاش می‌کنیم تجهیزات مورد نیاز برای شروع کار در آن شغل پرداخت شود. این امکان از طریق دو بانک عامل رسالت و صندوق کارآفرینی امید فراهم است. هر استان می‌تواند حدود ۴ میلیارد تومان از این وام را دریافت کند، اما تعداد زیادی از متقاضیان قادر به دریافت آن نمی‌باشند. این وام مناسب برای جوانانی است که به تازگی تصمیم به شروع کار خود گرفته‌اند.

تاجیک در خصوص وام‌های دیگر نیز توضیح داد: دو وام دیگر را هم در وزارت ورزش و جوانان پیگیری می‌کنیم که این کار با همکاری وزارت اقتصاد انجام می‌شود. مبالغ و درصد سود این وام‌ها بیشتر است که مناسب توسعه اشتغال است. رقم آنها با کار کارشناسی در هر استان، متفاوت است.
تاجیک با بیان اینکه در حال حاضر وام تبصره ۱۸ در مرحله تعیین بانک‌های عامل است، گفت: به طور عمده مراکز مشاوره‌ای و باشگاه‌های ورزشی از مهمترین مصادیق گروه‌هایی هستند که برای دریافت این وام اقدام و آن را از مسیر استان‌ها و ستاد وام تبصره ۱۸ و ۱۶ کار را دنبال می‌کنند.

تاجیک در پاسخ به این سوال که جوانان برای دریافت این وام‌ها به کجا باید مراجعه کنند؟ اینطور توضیح داد: وام‌ها دارای زمان‌بندی است. به طور مثال وام بانک رسالت برای تسهیلات ارزان در مرحله تکمیل پرونده و رسیدگی کامل است. همچنین وام صندوق کارآفرینی در مرحله پرداخت و وام از محل تبصره ۱۸ در مرحله تعیین صندوق عامل است./ایسنا

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162311

کلیدواژه

وام

بانک شهر

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار