اطلاعات وام ها / شناسه خبر: 162411 / تاریخ انتشار : 1403/1/18 12:42
|

شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی بانک رفاه کارگران با نرخ سود کمتر از مصوب بانک مرکزی

حقوق بگیران تامین اجتماعی که واریزی حقوق آن‌ها به بانک رفاه کارگران است، امکان درخواست تسهیلات طرح «رفاه کالا» این مجموعه را دارند.

بیمه ای ها /له گزارش روابط عمومی، بانک رفاه کارگران با هدف حمایت از تولیدات داخلی اقدام به ارائه طرح رفاه کالا در قالب کارت اعتباری و خرید کالا با شرایط مناسب و نرخ سود کمتر از مصوب بانک مرکزی کرده است. اشخاصی که مایل به دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح رفاه کالا هستید باید فیش حقوقی خود را به شعبه مورد نظر ارائه بدهند. این وام در صورتی که به حقوق بگیر بانک رفاه کارگران ارائه می‌شود که حقوق آن‌ها حداقل ۶۰ درصد از مبلغ اقساط را پوشش بدهد. سود این وام به ۱۸ درصد می‌رسد و امکان پرداخت اقساط آن طی ۱۰ ماه وجود دارد. لازم به ذکر است که دریافت کنندگان این تسهیلات تنها امکان خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک را دارند. افراد به منظور آگاهی از لیست فروشگاه‌های طرف حساب بانک رفاه کارگران باید به سایت این مجموعه مراجعه کنند. بانک رفاه شرایطی را فراهم کرده که متقاضیان این تسهیلات به صورت غیرحضوری نیز امکان دریافت آن را داشته باشند.

میزان اقساط وام ۲۰۰ میلیون تومانی طرح رفاه کالا چقدر است؟

با در نظر گرفتن سقف این تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط در ماه به ۲۱ میلیون و ۶۸۶ هزار و ۸۳۶ تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات نیز ۱۶ میلیون و ۸۶۸ هزار و ۳۵۶ تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به ۲۱۸ میلیون و ۹۲۸ هزار و ۳۵۶ تومان می‌رسد.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162411

کلیدواژه

بانک رفاه

وام

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار