بیمه درصنعت / شناسه خبر: 162237 / تاریخ انتشار : 1402/11/28 15:54
|

کارگاه آموزشی چالش ها، فرصت ها و آینده پیش روی صنعت بیمه برگزار شد

دکتر گرام کدرینگتون _ استاد دانشگاه و آینده پژوه گفت:فردای صنعت بیمه در گرو برنامه ریزی بیمه گران برای آینده فضای کسب و کار و همچنین تن دادن به تغییرات اساسی خواهد بود.

 

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی ،ین مولف کتاب های علمی در حوزه آینده پژوهی با مرور تاریخچه صنعت بیمه به اهمیت استفاده از آخرین فناوری ها برای پیشبرد اهداف بیمه گری، خاطرنشان کرد: مولفه های بسیاری وجود دارد که می تواند قواعد تحولی و میدان بازی صنعت بیمه را عوض کند و فعالان صنعت بیمه باید این نکات را جدی بگیرند.

دکتر کدرینگتون با برشمردن ریسک های احتمالی آینده به اهمیت پژوهش آینده نگرانه تاکید کرد و اظهار داشت: با تغییر رویکردها، کاهش مخاطرات و ایمن سازی موارد بیمه شده در آینده جای ماموریت جبران خسارات بیمه ای را خواهد گرفت.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد صنعت بیمه کشور ایران با تکیه به مدیران تحول ساز و سرمایه انسانی فناور در جهان، حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

این استاد دانشگاه با اشاره به ارزش سرمایه انسانی تحول آفرین و تغییرمحور، تصریح کرد: تکنولوژی های جدید، باورهای جامعه و آمال و آرزوهای آنان در کنار شرایط اقلیمی و سرشماری نفوس در شکل گیری آینده صنعت بیمه نقش بی بدیلی را ایفا می کنند.

استاد معتبرترین دانشگاه های اروپا از سرعت تحولات تکنولوژیک به عنوان فرصت طلایی ارتقای جایگاه صنعت بیمه، یاد کرد و افزود: ظرفیت های ابزار جدید فناوری نظیر هوش مصنوعی در پیش بینی اتفاقات آینده بیمه گری و تولید محصولات نوین، اثرگذاری غیرقابل انکاری خواهد داشت.

شایان ذکر است دکتر گرام کدرینگتون دراین رویداد به پرسش های مدیران و کارشناسان صنعت بیمه پاسخ داد.

 

دکتر گرام کدرینگتون _ استاد دانشگاه و آینده پژوه_ که در جمع سیاستگذاران، مدیران ارشد و کارشناسان صنعت بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: نگاه پیشگیرانه و بهره وری کامل از فرصت های پیش رو، آینده درخشانی را برای صنعت بیمه رقم خواهد زد.

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162237

کلیدواژه

بیمه مرکزی

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها