بیمه درصنعت / شناسه خبر: 192470 / تاریخ انتشار : 1403/2/1 11:09
|

عملکرد بیمه " دی" در خدمت دهی به ایثارگران بررسی می‌شود

معاون رییس جمهور و رییس بیناد شهید و امور ایثارگران گفت: درحالیکه متوسط رشد پرداخت حقوق کارمندان دولت در سالجاری ۲۰درصد است .

بیمه ای ها / معاون رییس جمهور و رییس بیناد شهید و امور ایثارگران گفت: باتوجه به متفاوت بودن اظهارات مسوولان بیمه دی با رضایت مندی جامعه ایثارگری خدمت عملکرد این بیمه بررسی می‌شود.

 سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی" روز پنجشنبه در جمع خانواده های شهدای شهرستان دشتی استان بوشهر اظهار کرد: مسوولان بیمه دی اعلام می کنند با تمام مراکز درمانی برای خدمات دهی به جامعه ایثارگری طرف قرارداد هستند و پرداخت ها هم بروز است اما گزارش گیرندگان خدمت با این اظهارات متفاوت است.

وی یادآور شد: به لطف دولت و مجلس شورای اسلامی اعتبارات بنیاد شهید و امور ایثارگران در ۲ سال اخیر چند برابر شده است.

معاون رییس جمهور و رییس بیناد شهید و امور ایثارگران افزود: سرانه بیمه تکمیلی تا سال گذشته سه برابر شده و ۱۰۰درصد منابع نیز به بیمه پرداخت شده است.

قاضی زاده هاشمی ادامه داد: نمی پذیریم که دولت و مجلس در تامین منابع اهتمام داشته باشند اما رضایت مندی از عملکرد بیمه حاصل نشود.

وی تصریح کرد: وقتی تفاوت بین رضایت مندی خانواده های ایثارگر با اظهارات مسوولان بیمه وجود داشته باشد بطور حتم اشکالی در کار هست که باید علل آن بررسی و مسوولان مربوطه پاسخگو باشند.

معاون رییس جمهور و رییس بیناد شهید و امور ایثارگران گفت: درحالیکه متوسط رشد پرداخت حقوق کارمندان دولت در سالجاری ۲۰درصد است اما بدلیل توجه دولت سیزدهم به موضوع شهید و شهادت و والدین آنها در مدت سه سال اخیر میزان پرداخت مستمری سه برابر شده و امسال نسبت به پارسال ۲ برابر شده است.

وی افزود: هرچند باید برای بهبود شرایط اقتصادی عمومی جامعه با کنترل تورم و بهبود وضعیت اقتصادی تلاش شود که مورد توجه دولت هم است اما افزایش اعتبارت در راستای کاهش آلام و مشکلات خانواده ایثارگران قابل تقدیر است.

قاضی زاده هاشمی رشادت زنان و مردان غیور استان بوشهر را یادآورشد و گفت: حماسه آفرینی رزمندگان این استان باعث شده تا در نبرد مستقیم با امریکا هیمنه پوشالی شیطان بزرگ در خلیج فارس شکسته شود./ایرنا

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/192470

کلیدواژه

بیمه دی

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار