بورس / شناسه خبر: 142187 / تاریخ انتشار : 1402/11/16 13:55
|

گزارش روزانه بورس ۱۶ خرداد/ شاخص حمایت ۲۱۰۰ را از دست داد

شاخص کل بازار سرمایه در ادامه ی حرکت نزولی خود، در پایان معاملات امروز نتوانست خود را بالای حمایت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد تثبیت کند با ۲ هزار واحد ریزش به ارتفاع ۲ میلیون ۹۸ هزار واحد رسید.

بیمه ای ها / بازار سرمایه در ادامه روند فرسایشی و متزلل خود، امروز نیز با مجددا با برتری عرضه بر تقاضا مواجه بود و در نهایت با نزول به کار خود پایان داد. البته بررسی روند معاملات این روزهای بازار نشان  می دهد همانطور که تقاضای قوی در بازار وجود ندارد، از طرفی عرضه ی سنگین هم در بازار مشاهده نمی شود و به نظر می رسد بازار در حال تصمیم گیری برای ادامه مسیر است.

در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۲هزار  واحدی به ۲ میلیون و ۹۸ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با رشدی ۱۵۰۰ واحدی به ارتفاع ۷۳۸ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «فملی»، «اخابر» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «بپاس» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «داتام»، «فولاد» و «اخابر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «فصبا»، «نخریس» و «فنر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۱۶ بهمن ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۴ هزار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۵۰ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۱۷۴ نماد در محدوده مثبت و ۲۶۳ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۹۰ نماد در محدوده مثبت و ۲۳۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند./تسنیم

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/142187

کلیدواژه

بورس

سازمان بورس اوراق بهادار

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار