بورس / شناسه خبر: 162383 / تاریخ انتشار : 1403/1/14 13:09
|

افزایش درآمد عملیاتی بانک صادرات در اسفند ۱۴۰۲

بانک صادرات در گزارش عملکرد ماهانه خود در کدال درآمد محقق شده اسفند ماه ۱۴۰۲ نسبت به بهمن ماه رشد ۱۶ درصدی اعلام کرد.

بیمه ای ها / به گزاش روابط عمومی،بانک صادرات با نماد " وبصادر" در بورس، درآمد ماهانه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ را منتشر کرد.

این درآمد محقق شده از تسهیلات اعطایی، سرمایه گذاری ها، اوراق بدهی و کارمزد بوده که رقمی معادل ۷۳۸۵  میلیارد تومان را در اسفند ماه به خود اختصاص می دهد و نسبت به بهمن ماه رشد ۱۶ درصدی دارد.

بیشترین درآمد محقق شده بانک صادرات در دوره اسفندمربوط به تسهیلات اعطایی است با رقمی معادل ۵۸۰۵ میلیارد تومان که نسبت به بهمن ماه رشد درآمد از تسهیلات اعطایی برای بانک صادرات به دست آمده است.

این درآمد تسهیلات اعطایی از فروش خدماتی مانند اقساطی، جعاله، مرابحه، اجاره به شرط تملیک، سلف، مضاربه، مشارکت مدنی، بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی، تسهیلات ارزی و غیره بوده که تسهیلات مرابحه، خرید دین و بدهکاران بابت اعتبارات اسنادی با درآمدی به ترتیب ۲۱۰۱، ۱۲۹۶ و ۷۱۷ میلیارد تومان برای بانک به دست آمده است.

درآمد کارمزد در بانک صادرات در اسفند ماه ۱۰۳۶ میلیارد تومان و در بهمن ماه ۶۷۸ میلیارد تومان بوده که نشان می دهد این بانک از کارمزدها در اسفند ماه ۵۲ درصد درآمد بیشتری به دست آورده است.

درآمد اوراق بدهی در اسفند نسبت به بهمن ماه برای بانک صادرات با افزایش درآمد ۲۴۳ درصدی مواجه شده است . این بانک از اوراق بدهی در بهمن ماه ۱۳۷ میلیارد تومان بوده درحالیکه در اسفندماه به ۴۷۲ میلیارد تومان رسیده است.  

سود سپرده های سرمایه گذاری بانک صادرات از سپرده های کوتاه مدت و بلند مدت ها، سپرده های ارزی، گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام و غیره است که این سود در اسفند ماه بیش از ۵ هزار میلیارد تومان است که نسبت به بهمن ماه رشد ۲۳ درصدی دارد.

این سود در اسفند ماه از سپرده گذاری بلندمدت سه ساله ۱۹۶۵ میلیارد تومان، از گواهی سپرده ویژه سرمایه گذاری عام با سودآوری ۱۱۸۳ میلیارد تومان و سپرده های بلندمدت یک ساله برای بانک صادرات درآمدی معادل ۸۷۶ میلیارد تومان درآمد به ثبت رسانده است.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/162383

کلیدواژه

بانک صادرات

بانک

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار