بورس / شناسه خبر: 121900 / تاریخ انتشار : 1402/9/29 13:40
|

بورس تحمل عرضه‌ها را نداشت؛ ریزش ۱۶۲۹ واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس در انتهای معاملات چهارشنبه با ریزش ۱۶۲۹ واحدی مواجه شد.

بیمه ای ها /شاخص کل بورس در انتهای معاملات امروز با ریزش بیش از ۱۶۲۹ واحدی مواجه شد، اما نکته مهم حفظ حمایت ۲ میلیون و ۲۰۷ هزار واحد بود که امروز انجام شد.

ارزش معاملات خرد عدد ۴,۹۹۹ میلیارد تومان را به ثبت رسانده است که نسبت به میانگین هفتگی، ۱۸% و نسبت به میانگین ماهانه ۱۶% کاهش داشته است.

در یک هفته گذشته برآیند معاملات در بازار سهام، خروج نقدینگی حقیقی (فروش حقیقی به حقوقی) به ارزش ۳۱۹ میلیارد تومان را نشان می‌دهد. امروز نیز روند خروج نقدینگی حقیقی برای دومین روز متوالی با ثبت رقم ۳۶۲ میلیارد تومان همچنان ادامه دارد. در یک هفته گذشته بر شدت خروج هم نسبت به میانگین ماهانه افزوده شده است.

برآیند معاملات صندوق‌های درآمد ثابت نیز در یک هفته گذشته حاکی از ۱,۰۲۹ میلیارد تومان خروج نقدینگی حقیقی از این صندوق‌ها است. خروج نقدینگی از این صندوق می‌تواند نکته مثبتی برای بازار سهام باشد. اما صندوق‌های درآمد ثابت امروز شاهد ۹۸ میلیارد تومان ورود نقدینگی بوده‌اند.

ارزش صف‌های خرید ۱۲۰ میلیارد تومان است که کاهش ۶۵ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی را نشان می‌دهد.این در حالی است که ارزش صف‌های فروش با افزایش ۹ میلیارد تومانی نسبت به میانگین هفتگی، در محدوده ۲۷۴ میلیارد تومان قرار دارد./مهر

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/121900

کلیدواژه

بورس

شاخص بورس امروز

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار