اخبار بیمه / شناسه خبر: 121684 / تاریخ انتشار : 1402/8/16 11:21
|

مدیرعامل آتیه سازان حافظ اظهارات خود درباره بیمه بازنشستگان تامین اجتماعی را اصلاح می کند؟

آیا شرکت آتیه سازان برای بیمه تکمیلی حدود 3 میلیون و 500 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی اول به فکر ایفای مسئولیت اجتماعی است و این شرکت هیچ سودی از این بیمه نمی برد؟

بیمه ای ها /علیرضا نمازی مدیر عامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در دیدار با برخی از اعضای کانون های بازنشستگی تامین اجتماعی با اشاره به رسالت آتیه سازان حافظ،گفته است: این شرکت طی سال‌های گذشته تلاطم های زیادی را تجربه کرده و با این وجود تلاش کرده است به دور از مباحث تجاری، به مسئولیت اجتماعی خود به بهترین شکل ممکن وفادار بماند.

وی با بیان اینکه تیم آتیه سازان حافظ تلاشگر و انتقادپذیر است،گفته است: بنده و همکارانم بر نقاط ضعف و قوت خود مشرف هستیم و با تمام توان در جهت رفع مشکلات و تقویت نقاط قوت خود پیش میرویم تا بتوانیم خدماتی شایسته به بیمه شدگان ارائه دهیم.

 
مدیر عامل آتیه سازان حافظ ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته طی سه ماه گذشته در راستای اجرای قرارداد فی ما بین آتیه سازان حافظ و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی گفته: خوشبختانه رویکرد مسئولان و مقامات بالا دستی و شخص مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به آتیه سازان حافظ بسیار مثبت است و این بیانگر آن است که شرکت در مسیر درستی گام بر می دارد و به زودی خبرهای خوبی از آتیه سازان حافظ شنیده خواهد شد.
 
در این خصوص می توان به چند نکته اشاره کرد:
 
1- از سخنان آقای نمازی این طور برداشت می شود که 'مباحث تجاری' برای شرکت آتیه سازان حافظ اولویت ندارد و' مسئولیت اجتماعی ' برای این شرکت مهمتر است.سوال این است که کدام شرکت می تواند با مبنا قرار دادن مسئولیت اجتماعی ماندگار باشد؟آیا شرکت آتیه سازان برای بیمه تکمیلی حدود 3 میلیون و 500 هزار نفر از بازنشستگان تامین اجتماعی اول به فکر ایفای مسئولیت اجتماعی است و این شرکت هیچ سودی از این بیمه نمی برد؟اگر این طور است صریحا اعلام شود.قوانین شرکت داری بسیار مشخص است و اولین و مهمترین آن درآمد زایی است.
 
2- وی تیم آتیه سازان حافظ را 'انتقاد پذیر' دانسته است. بسیار خوب و عالی. البته بد نبود و نیست که چند نمونه از انتقاد پذیری و اصلاح امور در این شرکت از این طریق به اطلاع بازنشستگان تامین اجتماعی و بیمه شدگان آتیه سازان حافظ می رسید.شرکتی که بازنشستگان تامین اجتماعی به آن انتقاد دارند.
 
3- آقای نمازی گفته 'بنده و همکارانم بر نقاط ضعف و قوت خود مشرف هستیم'. انتظار این است که مسئولان به خصوص در دولت آقای رئیسی از گلی گویی پرهیز کرده و نکات ضعف و قوت را بیان می کردند تا در آینده قابل سنجش و مطالبه باشد چرا که بیان کلیات دردی از مردم دوا نمی کند.
 
4- آقای نمازی گفته' رویکرد شخص مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران به آتیه سازان حافظ بسیار مثبت است و این بیانگر آن است که شرکت در مسیر درستی گام بر می دارد و به زودی خبرهای خوبی از آتیه سازان حافظ شنیده خواهد شد'. دراین خصوص باید پرسید آیا بهتر نیست سخنگویا شخص مدیر عامل بیمه سلامت این اظهارات را مطرح می کرد؟البته باز هم ما منتظر خبرهای خوب شما می مانیم.
 
5- نکته آخر این که به نظر می رسد آقای نمازی بد نیست سرو سامانی به مدیران ستادی خود بدهد چرا که بسیاری از این مدیران با حکم سرپرستی فعالیت می کنند از جمله: سرپرست مدیریت نظارت کیفی مراکز درمانی و امور بیمه ای، سرپرست حراست، سرپرست مدیریت امور خدمات بیمه ای، سرپرست مدیریت امور مالی و اعتبارات، سرپرست امور بیمه گری و درآمد، سرپرست امور مراکز درمانی و عقد قرار دادها، سرپرست روابط عمومی که فاقد مدیر است، سرپرست ارزشیابی امور شعب و کارکنان.بدیهی است که تعین تکلیف مدیران در جایگاه خود یکی از اصول مدیریتی است تا روند امور ارتقا یابد./ایرنا

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/121684

کلیدواژه

بیمه آتیه سازان حافظ

تامین اجتماعی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها