اخبار بیمه / شناسه خبر: 121639 / تاریخ انتشار : 1402/8/4 10:56
|

رشد فروش باید همراه با افزایش رضایت مشتریان و ارائه خدمات مطلوب باشد

معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با تاکید بر این که شبکه فروش از اهمیتی ویژه برای شرکت برخوردار است، گفت: همه توان شرکت بر تقویت شبکه فروش اعم از نمایندگان و کارگزاران متمرکز شده است.

بیمه ای ها /عبدالرسول عطایی در دیدار روسای شعب شرکت با اشاره به این که برنامه راهبردی بیمه سامان به منظور توسعه تعاملات شعب با نمایندگان تدوین و ابلاغ شده است، اظهار کرد: استراتژی شرکت بیمه سامان، فروش بیمه های خرد و است و نقش شبکه فروش در عملیاتی کردن این استراتژی بسیار چشمگیر است.

وی با بیان این که ارائه خدمات بیمه ای به سازمان ها و نهادها نیز همچنان در دستور کار بیمه سامان است، اظهار کرد: توسعه کسب و کار نمایندگی ها، یک اصل پذیرفته شده در شرکت بیمه سامان است و این روند همچنان ادامه خواهد یافت.
عطایی با بیان این که شرکت بیمه سامان به لزوم آموزش مستمر شبکه فروش اعتقاد راسخ دارد، گفت: برگزاری دوره های آموزشی پیاپی و نیز پایش مستمر نمایندگان، همواره در جریان است، چرا که راه بهینه سازی پرتفوی شرکت از همین مسیر می گذرد.
معاون اجرایی شرکت بیمه سامان با اشاره به این که شرکت به دنبال نوآوری در محصولات و بهبود شیوه ارائه خدمات به مشتریان است، افزود: استراتژی و نحوه عملکرد شرکت بیمه سامان در بازار نسبت به سایر رقبا،  متمایز است و در تلاش است که کارآمد، ماندگار و مستمر فعالیت کند.

در این نشست که در حاشیه تور ۵ روزه آموزشی و تفریحی شبکه فروش شرکت بیمه سامان در نوشهر با حضور مشاور مدیر عامل، مدیر بازاریابی، مدیر فروش و مدیر پشتیبانی برگزار شد، ضمن بررسی عملکرد فروش شش ماه گذشته روسای شعب نیز دیدگاه های خود را مطرح کردند ./ایرنا

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/121639

کلیدواژه

بیمه سامان

فروش سهام

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها