اخبار بیمه / شناسه خبر: 222968 / تاریخ انتشار : 1403/6/11 15:14
|

«پارسیان»، بیمه‌گر هوشمند

شرکت بیمه پارسیان با هوشمندسازی فرایندهای بیمه گری، میزان مراجعات حضوری به شعب و نمایندگی های را به حداقل رسانده است.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی،بعد مسافت، زمان‌بر بودن فرایندهای حضوری و نیز لزوم کسب اطمینان خاطر از محل ارائه خدمات بیمه ای، از جمله چالش هایی است که بیمه گزاران سنتی همواره با آن مواجه اند.

در روش های نوین بیمه گری اما با ارائه خدمات غیرحضوری، این مشکلات تا حد زیادی رفع شده است. با این وجود، برخی بیمه گران تلاش کرده اند با هوشمند کردن فرایندها، مشکلات این حوزه را به حداقل ممکن برسانند.

شرکت بیمه پارسیان اکنون با راه اندازی سامانه های هوشمند، نه تنها به سوابق بیمه گزاران خود دسترسی دارد تا سرعت و دقت آنها را در صدور بیمه نامه بیشتر کند، بلکه فرایند هوشمندسازی را در صدور همه بیمه نامه های خرد پیاده کرده است.

اکنون استعلام نرخ، صدور، تمدید و پرداخت حق بیمه بیمه‌نامه‌های عمر، حوادث انفرادی، مسافرتی، درمان، شخص ثالث و آتش سوزی این شرکت از طریق سامانه های غیرحضوری قابل انجام است. همچنین تجمیع همه این خدمات در سامانه «ایوان»، دسترسی مشتریان به خدمات بیمه ای را آسان کرده است.

«پارسی چت» نیز این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده است که در هر ساعت از شبانه روز، سوالات بیمه ای خود را از شرکت بیمه پارسیان پرسیده و پاسخ آن را در همان زمان از طریق سامانه هوشمند دریافت کنند.

به نظر می رسد با ادامه این روند، در آینده نه چندان دور، بیمه گزاران این شرکت به میزان قابل قبولی می توانند خدمات خود را به صورت کاملا غیرحضوری، ۲۴ ساعته و آنلاین دریافت کرده و از این طریق در وقت و هزینه خود، تا حد زیادی صرفه جویی کنند.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/222968

کلیدواژه

بیمه پارسیان

بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها