اخبار بانک / شناسه خبر: 192453 / تاریخ انتشار : 1403/1/28 11:18
|

بانک و بیمه تعاون مکمل هم هستند

نصر: مدیر شعب بانک توسعه تعاون گفت: بانک توسعه تعاون و بیمه تعاون مکمل همدیگر هستند.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی ،مسعود کردستانی در دیدار با مدیر بیمه تعاون در آذربایجان شرقی افزود: این دو صنعت دو بال اقتصاد بخش تعاون هستند و خوشبختانه بانک توسعه تعاون و بیمه تعاون با یک رویکرد مشارکتی و تعاون محور در مسیر اعتلای این بخش گام های بلندی نیز برداشته اند.

وی با اشاره به ضرورت تقویت فرهنگ بیمه در کشور تاکید کرد: سهم بیمه در سبد خانوارهای ایرانی در مقایسه با سایر کشورها بسیار پایین است و این امر نیاز به جریان سازی و فرهنگ سازی در صنعت بیمه دارد.
کردستانی با اشاره به رسالت های مشترک بانک و بیمه در بخش تعاون تصریح کرد: این امر فرصتی مغتنمی است تا با افزایش همکاری ها و تعامل دو سویه بستر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی استان به ویژه در بخش تعاون را فراهم کنیم.
مدیر شعب بانک توسعه تعاون ضمن تبریک احداث ساختمان اداری بیمه تعاون استان در یکی از بهترین نقاط کلانشهر تبریز افزود: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد تا در قالب های مختلف با بیمه تعاون همکاری مشترکی داشته باشد.
این گزارش می افزاید، صابر قدس مدیر بیمه تعاون در آذربایجان شرقی نیز در این دیدار بر همکاری های مشترک تاکید کرد و اذعان داشت: در حوزه تبلیغات و فرهنگ سازی آماده تعامل مشتترک با بانک توسعه تعاون هستیم.
وی با اشاره به صنعتی و اقتصادی بودن آذربایجان شرقی تصریح کرد: با هم افزایی مشخص می توان از این ظرفیت بالقوه موجود در استان بهره لازم را برد.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/192453

کلیدواژه

بانک توسعه و تعاون

بانک

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها