اخبار بیمه / شناسه خبر: 121797 / تاریخ انتشار : 1402/9/15 11:53
|

افزایش سرمایه؛ اولویت بیمه سینا

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا گفت: افزایش سرمایه بیمه سینا از اولویت‌های ما است تا توان پذیریش ریسک و سهم از بازار این شرکت را بالا ببریم.

بیمه ای ها /محمد رحیمی، مدیرعامل هلدینگ در روز سه شنبه ۱۴ آذرماه ۱۴۰۲ با حضور در بخش‌های مختلف ستاد مرکزی شرکت بیمه سینا از نزدیک به گفتگو با مدیران، معاونین و سایر کارکنان این شرکت پرداخت.

 رحیمی پس از این بازدید، در نشستی با مدیرعامل و معاونین بیمه سینا اظهار کرد: در شرایط فعلی بازار بیمه اهمیت افزایش سرمایه بیمه سینا برای جذب پرتفوی‌های بزرگتر و افزایش سهم بیمه سینا از بازار به عنوان یک اولویت توسط شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا در حال پیگیری است.

وی تاکید کرد: جذب مشتری و پرتفوی سودآور برای شرکت بیمه یک راهبرد است و در این فضا باید از کارگزاران بیمه و شبکه فروش حمایت کرد تا بیمه سینا در سبد پیشنهادی آنان به بیمه‌گذاران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه گذاری سینا با اشاره به وضعیت سرمایه‌گذاری‌های بیمه سینا افزود: قیمت هر سهم "وسین" در بازار سرمایه مهم است و باید از ظرفیت ابزار نوین بازار سرمایه در چارچوب آیین‌نامه سرمایه گذاری بیمه مرکزی برای تقویت سود سرمایه‌گذاری‌ها استفاده کنیم.

رحیمی ادامه داد: استفاده از زنجیره ارزش مالی بنیاد مانند بانک، سبدگردان و کارگزاری و استفاده از سکو‌های تامین مالی جمعی برای سرمایه‌گذاری موجب ایجاد تنوع در فضای سرمایه‌گذاری شرکت خواهد شد و در سودآوری بیمه سینا اثر خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر انتظارات و رهنمود‌های دهقان ریاست بنیاد مستضعفان در همایش ۲۰ سالگی بیمه سینا گفت: ۲ نکته کلیدی باید سر لوحه کار قرار گیرد، اول اینکه از تاخیر در پرداخت خسارت مبادا سود کنیم و دوم اینکه مکانیزم پرداخت خسارت را تسریع کنیم.

در ابتدای نشست، سلطانی ثانی مدیرعامل "وسین"با ارائه گزارشی کوتاه از روند فعالیت ۸ ماهه اخیر این شرکت گفت: در ۸ ماهه سال ۱۴۰۲ به رقمی در حدود ۷ هزار میلیارد تومان پرتفوی رسیده ایم.

وی تاکید کرد: تنها ۱۳ درصد پرتفوی "وسین" را خانواده شرکت‌های بنیاد مستضعفان تشکیل می‌دهد و عمده پرتفوی مربوط به خارج از مجموعه سهامدار است که توسط تیم مدیریت و شبکه فروش بیمه سینا جذب شده است./فارس

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/121797

کلیدواژه

بیمه سینا

سهامداران

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها