اخبار بیمه / شناسه خبر: 121745 / تاریخ انتشار : 1402/9/4 11:30
|

امضای تفاهم نامه راهداری البرز با بیمه ملت

با امضای تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل البرز با شرکت بیمه ملت، کارکنان این اداره کل می‌توانند از انواع خدمات بیمه‌ای به صورت اقساطی همراه با تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.

بیمه ای ها /به گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز، ابراهیم مردانی، معاون توسعه مدیریت و منابع این اداره کل با اشاره به ضرورت تلاش برای بهبود وضعیت کارکنان در برخورداری از خدمات و امکانات رفاهی، اظهار کرد: امسال با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در نظرداریم تا با فراهم کردن امکانات مناسب در حوزه‌های رفاهی بستری را فراهم کنیم تا روحیه و انگیزه کارکنان برای انجام امور محوله بیشتر شود.

وی توضیح داد: در این راستا یکی از اقدامات انجام شده امضای تفاهم‌نامه همکاری با شرکت بیمه ملت است تا کارکنان بتوانند از انواع خدمات بیمه‌ای به صورت اقساطی همراه با تخفیفات ویژه بهره‌مند شوند.

وی افزود: در این تفاهم‌نامه شرایط استفاده همکاران از خدمات بیمه گروهی در حوزه بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو، بیمه آتش سوزی منازل مسکونی و واحدهای صنعتی، بیمه مسئولیت، بیمه حوادث انفرادی و بیمه عمر و سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

این مسئول با بیان ایکه مدت این تفاهمنامه یکساله است، افزود: برای استفاده از خدمات مندرج در این تفاهم‌نامه همکاران باید از اداره منابع انسانی معرفی‌نامه داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای البرز، گفت: همکاران برای کسب اطلاعات بیشتر از شرایط بیمه‌ای این تفاهم‌نامه به کارشناس رفاه اداره کل مراجعه کنند.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/121745

کلیدواژه

راهداری

بیمه ملت

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها