اخبار بیمه / شناسه خبر: 121587 / تاریخ انتشار : 1402/5/16 10:44
|

بدون بیمه از مرز خارج نشوید

رئیس ستاد بیمه اربعین بیمه مرکزی گفت: همه افرادی که می خواهند در راهپیمایی اربعین حضور داشته باشند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند تا بیمه شوند و در صورت نداشتن بیمه از مرز خارج نشوند.

بیمه ای ها /علی اکبر ترکاشوند رئیس ستاد بیمه اربعین بیمه مرکزی در یک نشست خبری با بیان اینکه مردم بدون بیمه به عراق نروند گفت: ورودی بیمارستان‌های خصوصی عراق ۱۰۰ دلار است و بدون بیمه به سفر اربعین رفتن اشتباه محض است.

وی ادامه داد: سال گذشته یک میلیون نفر بدون بیمه وارد عراق شدند و ۲ میلیون نفر از زائران نیز بیمه داشتند.

این مقام مسئول تصریح کرد: طرحی را با پلیس در حال اجرا هستیم که هیچ زائری بدون بیمه از کشور خارج نشود.

وی خاطرنشان کرد: تمام افرادی که از مرز خارج می‌شوند باید در سامانه سماح ثبت نام کنند که هزینه آن نیز بسیار ناچیز است و عمده افرادی که در سال گذشته بدون بیمه بودند در این سامانه ثبت نام نکرده بودند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در ۱۰۰ کیلومتری مرز نقاط حادثه خیز را شناسایی کرده و با کمک راهداری و پلیس راهور در حال رفع نقاط حادثه خیز هستیم.

ترکاشوند ادامه داد: بسیاری از شرکت‌های بیمه‌ای در حال قرارداد با دولت عراق و ایجاد نمایندگی در کشور عراق هستند و در ایام اربعین بیمه میهن به نمایندگی از صنعت بیمه در عراق حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود امسال شاهد حضور ۴ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین باشیم که همه این افراد باید بیمه باشند.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/121587

کلیدواژه

بیمه اربعین بیمه مرکزی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها