اخبار بیمه / شناسه خبر: 101502 / تاریخ انتشار : 1402/2/27 10:59
|

معاملات مشکوک دو بیمه، یک انبوه ساز، دو سهم دارویی و سیمانی + ۷ نماد

در روز رشد ۱۵.۴ هزار واحدی شاخص، دو شرکت بیمه، یک انبوه ساز، دو سهم دارویی و سیمانی به همراه ۷ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.

بیمه ای ها /در جریان معاملات سومین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت نماگر بازار با رشد ۱۵ هزار و ۴۷۱ واحدی و ورود به کانال دو میلیون و ۳۰۱ هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.
به این ترتیب، بیش از ۱۸.۵ و ۲۰۹.۲ هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به بهساز کاشانه تهران با داد و ستد یک میلیارد سهم و بانک صادرات، سایپا، شستا به همراه بانک ملت با داد و ستد بیش از ۹۵۹، ۷۷۹ ، ۶۵۵ و ۴۹۸ میلیون سهمی تعلق گرفت.
در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد ۱۲ شرکت با داد و ستد ۱۳ تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.
در صدر این فهرست، داروسازی تهران شیمی شرکت حاضر در تابلو نارنجی بازار پایه با رشد ۱.۹ درصدی قیمت سهام، شاهد داد و ستد ۲۳۴.۴ هزار سهمی شد.
در ادامه هم شرکت های کشتیرانی آریا، عمران و توسعه شاهد، بیمه آرمان، سرام آرا، توسعه سرمایه گذاری کشاورزی آرین توسکا، سیمان ساوه، نیرو ترانس، بیمه رازی، نورد آلومینیوم، نکین گردشگری ایرانیان و نساجی بروجرد، مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.

حضور دو شرکت بیمه، یک انبوه ساز، دو سهم دارویی و سیمانی به همراه 7 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.

برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.

بورس پرس

 

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/101502

کلیدواژه

معاملات مشکوک دو بیمه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها