اخبار بیمه / شناسه خبر: 101474 / تاریخ انتشار : 1402/2/13 16:34
|

اجازه نخواهیم داد بیمه کارگران با مشکل مواجه شود

استاندار گیلان، با اشاره به نقش مسکن، اشتغال و بیمه در ایجاد آرامش در جامعه گفت: اجازه نخواهیم داد در هیچ یک از بیمارستان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی بیمه کارگران با مشکل مواجه شود...

بیمه ای ها /استاندار گیلان، با اشاره به نقش مسکن، اشتغال و بیمه در ایجاد آرامش در جامعه گفت: اجازه نخواهیم داد در هیچ یک از بیمارستان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی بیمه کارگران با مشکل مواجه شود زیرا حمایت از کارگر هدف اصلی دولت سیزدهم است.

اسدالله عباسی عصر امروز در همایش بزرگداشت کار و کارگر با تبریک هفته کار و کارگر و روز معلم اظهار کرد: کارگران پیشران های تحقق شعار مقام معظم رهبری یعنی مهار تورم و رشد تولیدند که باید همواره متولیان نظام قدردان این عزیزان باشند.

وی افزود: نقش کارگران در رشد اقتصادی کشور بر کسی پوشیده نیست و کارگران برای معیشت و رونق اقتصادی کشور تلاش می‌کنند و در جنگ اقتصادی در خط مقدم مبارزه قرار دارند.

استاندار گیلان با بیان اینکه نقد عملکرد دولت مردمی باید منصفانه باشد، تصریح کرد: سیاست دولت سیزدهم براساس فرمایشات مقام معظم رهبری حمایت از رشد تولید و مهار تورم بوده و در همین مسیر تداوم خواهد داشت.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به پرداخت حقوق کارگران و بازنشستگان بیان کرد: دولت مردمی تاکنون تمامی حقوق کارگران و بازنشستگان را پرداخت کرده و در راستای رشد تولید، بروکراسی های اداری را کاهش داده و اجازه تعطیل شدن هیچ واحد تولیدی را نمی‌دهد.

وی یادآور شد: جلسات رفع موانع تولید با قدرت در گیلان در حال برگزاری است و دولت سعی کرده در برقراری ارتباط میان کارگر و کارفرما براساس قانون عمل کرده و همواره حامی حقوق کارگران باشد.

استاندار گیلان ادامه داد: در نخستین روزهای انتصاب بنده به عنوان استاندار گیلان، بسیاری از واحدهای گیلان تعطیل بودند ولی اکنون بیش از ۱۴۰ واحد تولیدی در این استان احیا و به چرخه تولید بازگردانده شده و این رویه ادامه دارد.

وی با اشاره به نقش مسکن، اشتغال و بیمه در ایجاد آرامش در جامعه گفت: اجازه نخواهیم داد در هیچ یک از بیمارستان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی بیمه کارگران با مشکل مواجه شود زیرا حمایت از کارگر هدف اصلی دولت مردمی حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی است.

عباسی با اشاره به کاهش تورم در استان با تلاش مسئولان و همت کارگران، بیان کرد: تورم موجود در گیلان از میانگین کشوری دو درصد کمتر بوده و تاکنون ۱۰۸ درصد از تعهدات اشتغال در استان محقق شده است.

وی اضافه کرد: در بحث تولید مسکن و ایجاد اشتغال براساس آمایش سرزمینی به تمامی نقاط و عرصه‌های گیلان توجه داریم و از متولیان امر خواسته شده به این مسئله توجه کنند.

استاندار گیلان از شناسایی ۳۵۰ عرصه جدید مربوط به فعالیت‌های اقتصادی در گیلان خبر داد و گفت: در طی این مدت ۲۲۰ مجوز بی نام کسب و کار در استان صادر شده است.

عباسی عنوان کرد: با تکمیل کریدور شمال به جنوب و با تقویت اسکله‌ها و بنادر دریانوردی به یقین تولیدات صادرات محور در گیلان افزایش پیدا می‌کند و ان شاء الله به صادرات یک میلیارد دلار محصولات غیرنفتی دست خواهیم یافت.

وی با بیان اینکه برابری تقاضا و عرضه باعث کاهش تورم می‌شود، بیان کرد: در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، افزایش تولید و عدم صادرات مرغ موجب شد با کمبود مرغ مواجه نشویم که این امر در تامین امنیت غذایی بسیار موثر بود./ایسنا

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/101474

کلیدواژه

بیمه کارگران

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها