اخبار بیمه / شناسه خبر: 233890 / تاریخ انتشار : 1404/4/30 12:17
|

بانک پارسیان درکنار مردم و مشتریان، تمهیدات حمایتی برای رفع دغدغه های مالی

در طول ۱۲ روز جنگ تحمیلی اخیر، بانک پارسیان با تکیه بر مسئولیت اجتماعی و تعهد حرفه‌ای خود، با بسیج کامل منابع انسانی و فنی، با تمام توان در کنار مردم ایستاد و خدمات بانکی را بدون وقفه به هم‌وطنان ارائ

بیمه ای ها /در طول ۱۲ روز جنگ تحمیلی اخیر، بانک پارسیان با تکیه بر مسئولیت اجتماعی و تعهد حرفه‌ای خود، با بسیج کامل منابع انسانی و فنی، با تمام توان در کنار مردم ایستاد و خدمات بانکی را بدون وقفه به هم‌وطنان ارائه داد و تمهیدات ویژه ای برای حمایت از مردم در نظر گرفت.بخشودگی جرایم تاخیر(%۶) اقساط سررسید شده تسهیلاتاین بانک بر اساس ابلاغیه بانک مرکزی در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، کمک به فعالان اقتصادی وعموم مردم، به منظور حمایت از تولید و تسهیل بازپرداخت تسهیلات در شرایط پس از جنگ ۱۲ روزه، ، تصمیم به بخشودگی جرایم تسهیلات معوق گرفت و با این اقدام گام مهمی برای مشتریان خود در جهت حمایت مالی در شرایط جنگی برداشت.بر این اساس جرایم دیر کرد تسهیلات معوق تا سقف ۷۰۰ میلیون تومان مشتریان در بازه زمانی ۲۳ خرداد لغایت پایان تیرماه ۱۴۰۴ ، مشمول بخشودگی جرایم قرار می گیرد.افزایش پاسخگویی به تماس‌های مردمدر این دوره، مرکز ارتباط با مشتریان بانک پارسیان با افزایش قابل‌توجه تماس‌های دریافتی مواجه شد و با مدیریت به‌موقع، توانست به ۵ هزار و ۱۷۶ تماس در طول ۱۲ روز جنگ پاسخ دهد. این اقدام نقش مهمی در حفظ ارتباط مستمر با مشتریان و پاسخگویی به نیازهای فوری آن‌ها در شرایط بحران ایفا کرد.حضور مستمر کارکنان در شعب بانکشعب بانک پارسیان نیز در طول این ایام بحرانی، بدون تعطیلی به خدمت‌رسانی ادامه دادند. حضور مستمر و داوطلبانه کارکنان شعب در نقاط مختلف کشور، اطمینان خاطر مشتریان را در دسترسی به خدمات بانکی فراهم ساخت و از اختلال در نظام مالی کشور جلوگیری کرد.آماده‌باش کامل تیم‌های امنیت سایبریدر راستای حفظ امنیت اطلاعات و تداوم خدمات دیجیتال، همکاران بخش امنیت بانک در آماده‌باش کامل قرار گرفتند و به‌صورت لحظه‌ای وضعیت سرورها و سامانه‌ها را رصد و پایش کردند تا از هرگونه اختلال یا تهدید احتمالی جلوگیری شود.بازدیدهای میدانی مدیران ارشد از شعبدر این مدت، مدیران ارشد بانک پارسیان با حضور در شعب مختلف، ضمن بررسی میدانی وضعیت خدمت‌رسانی، با کارکنان به گفت‌وگو پرداختند و با تقویت روحیه آنان، بر ادامه روند پایدار ارائه خدمات در شرایط دشوار تأکید کردند.بانک پارسیان در این دوره بحرانی بار دیگر نشان داد که در مسیر پایداری نظام بانکی کشور و خدمت‌رسانی به مردم، همواره در خط مقدم ایستاده و به تعهدات حرفه‌ای و ملی خود پایبند است.

لینک کوتاه

http://bimeiha.ir/233890

کلیدواژه

بانک

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها